|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
er her
|
Formell mail, jeg er ingen Mr.Jeg har fått mail, der det står Dear Mr xxx.
|
|
|
|
#3 |
|
Off the map.
|
Sv: Formell mail, jeg er ingen Mr.Med mindre det er noen du skal snakke mye med framover så hadde jeg ikke brydd meg med det.
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Formell mail, jeg er ingen Mr.Du kan godt starte med hennes fornavn hvis du ønsker å tone ned formalitetene litt. Hvis ikke bruker du etternavnet hennes du også.
|
|
|
#5 |
|
er her
|
Sv: Formell mail, jeg er ingen Mr.Nei kommer ikke til å noe med henne å gjøre fremover. Tar den formelle varianten jeg, også noterer jeg Mrs. som signatur og håper hun noterer det bak øret, det gjelder blant annet overnatting, har ikke lyst å bli losjert sammen med en gammel gubbe.
|
|
|
|
#6 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Formell mail, jeg er ingen Mr.Me not a booii, I amma ladiii! Goo to yoo bongaloo? Make happii for yooo?
|
|
|
#9 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Formell mail, jeg er ingen Mr.Jeg starter alle mine formelle og halvformelle e-poster som går til folk jeg ikke kjenner utenfor firmaet (i firmaet er vi på fornavn, hele gjengen) og som jeg vet ikke har dr.grad med Dear Madam/Sir.
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 28-01-10 kl 16:01. |
|
|
|
![]() |
|
|