|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Odd Molly-størrelserHar sett en del på odd molly sine klær på nettet men hvordan er de i størelsen jeg er vel en 40-42 i størrelse men hvordan er de til odd molly?? Tørr nesten ikke å handle så dyre varer før jeg er sikker på størelsene spesielt siden jeg var på Mango i går og prøvde kjoler i størrelse L og INGEN av de passet fikk de verken over puppa eller rompa. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: odd Molly størelserDe som har store pupper sier at odd molly er trange over brystet. Jeg lurer på hvorfor jeg ikke synes det?
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Odd Molly-størrelserNå blir du klok, tenker jeg: jeg passer str 2, 3 og 4 alt etter modell. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Odd Molly-størrelser
Jeg er 75D og bruker 40 i overdeler, odd molly 2(-3)
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Odd Molly-størrelsertja jeg er en 70 E eller akkurat nå F pga amming. Men det vil altså si at de ikke er så små i størrelsen ? Så med litt trangere modell blir det 4 og med ledigere blir det 3? Kan det stemme? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Odd Molly-størrelserDet er helt umulig å si. Jeg kommer som regel så vidt inn i 4 (men ser ganske rar ut), men nå fant jeg nettopp en jakke på salg som var 3 og som passet helt fint.
|
|
|
#8 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Odd Molly-størrelserJeg bruker 0 og 1, og er normalt S |
|
|
|