|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kjernesnill
|
Buksetips til jente 130 cmDet trenger jeg. Gjerne jeans!
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Buksetips til jente 130 cmVet du, jeg sliter med å finne ok bukser til min lange, tynne andreklassing også. Hun er 135 eller deromkring, og såpass smal at mye sklir av. Selv de kroppsnære variantene. Jeg tenker likevel at vi kanskje er ute etter litt av det samme likevel, siden jeg også leter etter litt mer romlige bukser (som har plass til stillongs f.eks.) og som ikke er lagd for ungdommer, men for barn. Det må jo være ubehagelig med trange jeans når man leker ute!
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Buksetips til jente 130 cmI str. 134 så kjøper jeg bukser på H&M til største tulla. Hun liker det ikke trangt, og de har noen fine forede bukser hun liker. Finnes i lilla og grått og med strikk og snøring i livet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Buksetips til jente 130 cmDet er noe med at jeg misliker også at buksene skal være veldig kroppsnære til jenter i denne alderen. De er barn, de leker, de må få bruke kroppen sin fritt og fint uten at noe strammer.
|
|
|
#5 |
|
Sv: Buksetips til jente 130 cm
Nettopp. Og str. 134 er ungdomsklær, mens svært mange som trenger den størrelsen er barn.
|
|
|
#6 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Buksetips til jente 130 cmDerfor må vi få konkrete tips i denne tråden!
|
|
|
#7 |
|
Sv: Buksetips til jente 130 cmBukser fra Memini går opp til størrelse 140:
|
|
|
#8 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Buksetips til jente 130 cm
Du kjenner dem igjen ved at den grå buksa har lys rosa stripe i siden utenpå og lys rosa linning på innsiden, og den lilla buksa har lys lilla stripe i siden og innenfor linninga. De er lette og kjenne igjen siden en ser de stripene når en tar overblikk over stativene. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Buksetips til jente 130 cmJeg har funnet flere fine bukser på Name it! Kjøpte med meg tre bukser derfra i går og tok med hjem for prøving, og to falt i smak. Jeg har sjekket nettsidene for bilder, men finner ikke av akkurat de jeg har skaffet.
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Buksetips til jente 130 cmJeg fant nettopp fine, litt vide bukser med strikk og snøring i livet hos Ellos. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
kamerat
|
Sv: Buksetips til jente 130 cmHøres ut som om hun er bygd omtrent som min andreklassing, og vi sverger til disse fra Name-It:
|
|
|
#12 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Buksetips til jente 130 cmVi kjøper mye slikt hos Name It, ja. Deilige myke bukser med stretch, strikk i livet og de er litt høye i livet også, så man slipper glipe. Har også fått tak i jeans på HM. Eldste er slik at hun må prøve bukse, hun passer ikke "alt" i sin størrelse, så akkurat på bukser må jeg ta henne med når jeg handler. For andre ting er hun fornøyd om jeg kommer hjem med noe. WOW som de litt større barneskolejentene går endel med har mye slikt fritidstøy i myke materialer, nogenlunde grei pris, selv om det ikke er det billigste. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Buksetips til jente 130 cmJeg var på Polarn i dag, og der hadde de fine bukser med strikk i livet i spreke farger. Skal tilbake når jeg har bedre tid og kjøpe et par. |
|
|
|
![]() |
|
|