|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Haster! str på ReimaTec+-dress?SKal kjøpe til tuppa til neste vinter. Hvordan er de egentlig i str? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Haster! str på ReimaTec+ dress?Minsta her har minitech og de syns jeg er store i st. Eldste jenta har Reimatech og jeg syns de var helt "vanlige" i str i år. Hun er 3 år, og hun passer i 92 minitech dresser, men måtte ha minst 98 i reimatech stor jentedress. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haster! str på ReimaTec+-dress?De er store i str i forhold til andre dresser (molo, skogstad, leketøy, troll..) Jeg har ei lang jente som alltid har ligget en str etter i Reima i forhold til vanlig tøy. Ho bruker nå 146 i vanlige klær og 140-dressen passer ut sesongen.
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Haster! str på ReimaTec+-dress?Hadde det vært min datter ville jeg kjøpt 116.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Haster! str på ReimaTec+-dress?hmm vanskelig altså. Husker ikke hvilken str broren brukte på den alderen (hun blir 4 i desember). Spørs om jeg går for 116 da, de er jo ikke så veldig vide så det er jo ingen krise om de er litt for lange. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haster! str på ReimaTec+-dress?Minste her gikk fra 104 til 110 i forrige uke. Jeg hadde ikke kjøpt en ny i 110 da hadde jeg heller hoppet opp til 116.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Haster! str på ReimaTec+-dress?Jeg hadde tatt str 116, så har hun noe å gå på. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Haster! str på ReimaTec+-dress?da er 116 bestillt |
|