|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Hvis du hadde vært singel ......og møtt en mann som hadde et barn på et par år han kanskje kun hadde sett en eller to ganger som spedbarn. Og du hadde blitt forelsket og blitt samboer med denne mannen. og du hadde ikke sett at denne mannen gjorde noe særlig for å ha noe med dette barnet å gjøre... I følge han er moren en drittkjerring og nekter å la han se eller ha noe med barnet å gjøre og hun presser han for penger(bidrag) sier han og han nekter å betale og har en gjeld på en ganske stor sum, 5sifred.
|
|
|
#2 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel...Jeg hadde stusset, og hadde nok trengt en god stund på å bli kjent med mannen før jeg turde å bli "seriøst" involvert.
|
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvis du hadde vært singel...Jeg hadde selvsagt ikke blitt sammen med en sånn mann.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel...Jeg hadde tenkt som så at her er det flere sannheter enn den ene jeg har fått høre. Jeg hadde hatt problemer med å respektert denne mannen, hvis halvparten av infoen stemte.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hvis du hadde vært singel...Jeg ville vært skeptisk. |
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvis du hadde vært singel...Jeg driter en lang marsj i hva moren gjør eller ikke gjør og hva han gjør eller ikke gjør i forhold til moren. Bare det at han ikke gidder betale for å straffe henne, mens han i realiteten straffer barnet, er nok til en no go for mer enn spark i rompa for min del.
|
|
|
#7 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel...Jeg ville også vært skeptisk. Men det er ikke sikkert han har fortalt at han har bidragsgjeld, etc. Kan jo hende han bare sier han ikke får se barnet osv. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvis du hadde vært singel...
Jeg hadde antagelig sprunget skrikende vekk i løpet av 5 minutter. Seriøst, hvorfor rote seg borti slike? Jeg hadde i hvert fall ikke stolt 100 % på ham, herlighet, jeg er vel ikke dum heller.
|
|
|
#10 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvis du hadde vært singel...
Halleluja og fullstendig enig. Sist redigert av 007 : 28-07-23 kl 17:45. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du hadde vært singel...Like skeptisk som de andre her! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvis du hadde vært singel...Niks, noe sånt hadde jeg ikke brukt energien min på. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
seru
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Jeg hadde vært skeptisk til å involvere meg med en mann som hadde et så uavklart forhold til eksen og barnet sitt, uansett årsak. Det lukter trøbbel.
|
|
|
|
#15 |
|
Helt konge
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Jeg hadde aldri innledet et seriøst forhold til en mann som viste slike holdninger og som ikke tok ansvar. Det å vurdere å få barn med en slik en er langt over det som er innenfor min fatteevne. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Jeg kan ikke forstå at jeg kunne blitt så forelsket i noen at jeg har ansett disse "egenskapene" som uviktig nok til å falle for han...
|
|
|
#17 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...
Forsåvidt så kan jeg godt forstå at man kan bli forelsket i en sånn en. Det som jeg derimot ikke forstår er at man ikke holder det på forelskelsesnivå og lar være å forlove seg/flytte sammen med og ikke minst, absolutt ikke får barn med sånne.
|
|
|
#18 |
|
Weeeee
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...I og med at du skriver inn her så er du vel egentlig litt småskeptisk selv.
|
|
|
#19 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Jeg hadde ikke tatt i han med ildtang engang. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvis du hadde vært singel ...Jeg tror aldri på noen som snakker dritt tom partneren sin. Ikke på den måten at jeg også tar den meningen i hvertfall.
|
![]() |
|
|