Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Noen erfaring med denne Reimatecdressen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-10, 17:52   #1
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Noen erfaring med denne Reimatecdressen?

Overdel: Reimatec® 159 , nedre del: Cordura 401

Parker

Overall
Play Layers™

Reimatec™ +

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 18:01   #2
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen erfaring med denne Reimatecdressen?

Er ikke det der en vanlig reimatec + dress da? Vi har hatt 2 stk, og er fornøyd med de. De er kanskje bittelitt tyngre enn vanlig reima, men er mer slitesterke. Like varme og gode, og vanntette.

Gammel 30-01-10, 18:10   #3
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi er superfornøyde med Reimatec +. Kan ikke sammenlignes med vanlig Reimatec som tåler lite slitasje av litt større barn. Reimatec + er veldig slitesterk og absolutt vanntett

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 18:29   #4
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er veldig fornøyd med Reimatec +. Den er utrolig slitesterk, selv til 7 åringen min som er aktiv og veldig mye ute. Han har hatt sin siden første klasse, og han går nå i andre. Selv dette skoleåret med nesten ingen sne, og masse aking på blankis, så har den holdt.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 11:56   #5
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Takk for tilbakemeldinger! Har bestilt den på nettet. Hvordan er de i str forresten? Småtten her har brukt 104 ReimaTec i år den passer fortsatt, og har bestilt 110 til høsten igjen.Det burde vel holde?

Gammel 31-01-10, 12:02   #6
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Er den på tilbud?
BESTE dressen vi har hatt!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 12:08   #7
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Er den på tilbud?
BESTE dressen vi har hatt!

Er den god altså? ingen hull eller lekasjer?

ja den koster 899 nå.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 12:09   #8
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Takk for tilbakemeldinger! Har bestilt den på nettet. Hvordan er de i str forresten? Småtten her har brukt 104 ReimaTec i år den passer fortsatt, og har bestilt 110 til høsten igjen.Det burde vel holde?

Min minste er nå 115 lang og har 116 i denne dressen. Den er passe resten av sesongen, men antagelig for liten til neste. Jeg syns kanskje denne er litt mindre i størrelsen enn vanlig reima, men det kan jo hende at min sønn har gjort et vokserykk akkurat i år også.

Gammel 31-01-10, 12:10   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

7-åringen slet hull på knærene i sin Reimatec+ i fjor. Men det er jo lett for når man aker på nesten bar mark uansett, tenker jeg?

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 12:11   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min 4,5 åringe har 104 i sin Reimatecdress nå og han er vel nesten 110 cm. Han er kort i beina, men har lang rygg. Jeg tror at den holder ut sesongen, men hadde ikke holdt om han hadde vært mer langbeint.

Gammel 31-01-10, 12:22   #11
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

7-åringen slet hull på knærene i sin Reimatec+ i fjor. Men det er jo lett for når man aker på nesten bar mark uansett, tenker jeg?

ja det vil jeg tro.......... lurer på om jeg skal gå for denne.... hmmm

Gammel 31-01-10, 12:35   #12
Guttemammis

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Er den god altså? ingen hull eller lekasjer?

ja den koster 899 nå.

Hvis det er Reima tec+?
Den har ikke blitt nevneverdig slitt og er vantett og lett å ha på(synes den er like lett som vanlig tec, yngste har det).
Kan du gi meg link til nettstedet?

Gammel 31-01-10, 12:53   #13
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Hvis det er Reima tec+?
Den har ikke blitt nevneverdig slitt og er vantett og lett å ha på(synes den er like lett som vanlig tec, yngste har det).
Kan du gi meg link til nettstedet?

ja, det er reimatec+, har kostet 1799, nå 899
Har tatt sjansen og bestilt selv, ble ikke helt fargen som er aller mest "inn" her i huset, selvf utsolgt i vår str, men vi får finne en kul lue til

www.barnihagen.no

Gammel 31-01-10, 13:13   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Nå har jeg også kjøpt. Kjøpte 116.

Gammel 31-01-10, 13:15   #15
Guttemammis

Standard

Huff, de gikk jo bare opp til 128, skulle ha 134 jeg
Vet at den str. finnes, får følge med på Babyshop...de pleier å ha 50% på
Reima en eller annen gang etter nyttår.

Gammel 31-01-10, 13:18   #16
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Huff, de gikk jo bare opp til 128, skulle ha 134 jeg
Vet at den str. finnes, får følge med på Babyshop...de pleier å ha 50% på
Reima en eller annen gang etter nyttår.

jeg bestilte str 134 i fargen clay. Men mulig det var den siste det da....

Gammel 31-01-10, 13:19   #17
Guttemammis

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

jeg bestilte str 134 i fargen clay. Men mulig det var den siste det da....

Ja, da var nok du heldig

Gammel 31-01-10, 13:59   #18
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Ja, da var nok du heldig

jepp får håpe den passer...
viss ikke kan jeg sikkert altids selge den videre om det er intr. istede for å retunere

Gammel 01-02-10, 02:40   #19
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gutten min bruker ikke regntøy, men kun denne. Han sier at han ikke blir våt. Jeg impregnerer dressen innimellom, og vasker den med vaskemiddel for impregnert stoff.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 23:35   #20
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Fikk dressen i dag. Den ser super ut. Så håper jeg den holder hva den lover.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:43.