Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Er reimatec og reimatec+ like i str?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-10, 00:19   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er reimatec og reimatec+ like i str?

er reimatec og reimatec+ like i str? noen som vet?

Sist redigert av ItsOnlyMe : 31-01-10 kl 12:33.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 15:51   #2
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er reimatec og reimatec+ like i str?

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

er reimatec og reimatec+ like i str? noen som vet?

Det lurer jeg også på. har nemlig tatt utgangspunkt i det nå som jeg har bestilt en Reimatec+

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 16:08   #3
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

pluss er stivere og man kan derfor ikke ha så mye for stor. Den uten pluss kan man ha litt stor i og med den er myk. Jeg ville bestilt den str som barnet bruker den vinteren i pluss.

Gammel 31-01-10, 17:43   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det var derfor jeg også lurte
Bruker 128 nå i vanlig reima, har bestilt 134 i rtec+ siden planen er at den skal brukes neste sesong..

Gammel 31-01-10, 17:45   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hoppet over en størrelse jeg. Han bruker 104, men er jo 110 cm nå nesten. Satser på 116 hvis ikke blir det en til, evt har vi vel noe på arv.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 19:25   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg hoppet over en størrelse jeg. Han bruker 104, men er jo 110 cm nå nesten. Satser på 116 hvis ikke blir det en til, evt har vi vel noe på arv.

det hadde sikkert jeg også gjort om det var mindre str som var aktuelle. Men når barna er begynt å bli så store stagnerer vel veksten fhptv litt, og tror ikke det finst str140 i dresser? iallefall var 134 det største her.. så da ble det den.

Gammel 31-01-10, 19:28   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fant du den så stor? Vi hadde 134 til eldste i fjor så i år ble det 140, men ikke i hel dress fra Reima. Han fikk heldress fra Stormberg og Reimatec bukse + jakke.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 19:45   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Fant du den så stor? Vi hadde 134 til eldste i fjor så i år ble det 140, men ikke i hel dress fra Reima. Han fikk heldress fra Stormberg og Reimatec bukse + jakke.

Den brune og sorte r.tec+dressen var i str 134. Eneste den fargen som var igjen i så stor str da jeg bestilte.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.