|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
iTouch for dummiesJeg har endelig fått min første MP3 spiller og den er av typen iTouch.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 31-01-10 kl 17:53. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
<*(((<
|
Sv: iTouch for dummiesDu kan kjøpe (noe er også gratis) applikasjoner i iTunes, som f.eks. spill. Jeg kjøpte nettopp dette til iPhonen og syns det er verd 6,- kr. (det meste som støttes for iPhone kan også brukes på iTouch): http://itunes.apple.com/no/app/shopp...328610458?mt=8 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
<*(((<
|
Sv: iTouch for dummiesMerkelig at du ikke finner Trondheim i den medfølgene Weather applikasjonen, jeg har den i min (iPhone). Men du kan laste ned yr.no sin gratis: http://itunes.apple.com/no/app/yr-no/id300709016?mt=8 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: iTouch for dummies
Ja, det er rart. Jeg finner alle andre byer jeg har søkt på så det er ikke jeg som er (så) blånn. Takk for link, skal prøve det.
|
|
|
#6 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iTouch for dummiesPrøv podcast, det er moro. Du laster de ned fra itunes, og mange er gratis. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: iTouch for dummiesHva er egentlig podcast?
|
|
|
#8 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: iTouch for dummiesPodcatst, spill, youtube, masse apps fra Appstore +++++ |
|
|
|
|
|
#9 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iTouch for dummiesHva er egentlig podcast? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: iTouch for dummies
Et annet tips i nettleseren, er å holde fingen din litt lenge på en tekst. Da kommer det opp valg - marker - marker alt. Ved å trykke på marker, kan du markerer en tekst (du får opp en blå markør som du drar utover det du vil markere) og så kopierer den det |
|
|
|
![]() |
|
|