|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvorfor brøytes ikke fortau?Jada, alle restene fra ploging av vei lå selvsagt oppå fortauet det også.
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvorfor brøytes ikke fortau?Her brøytes i hvert fall fortau og gangveier - og de strør så skikkelig, at det er umulig å dra avkom på akebrett til/fra barnehagen ofte. |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor brøytes ikke fortau?
Håhå, det der overholder de ikke i gata der vi bor i hvert fall (Østbyen). De brøytet ikke en eneste gang i fjor, ikke engang da det voldsomme snøfallet kom i januar, og hittil denne sesongen har de heller ikke brøytet. Men jeg har sett brøytebilen kjøre rundt på kveldene et par ganger da, uten å gjøre det han skal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hvorfor brøytes ikke fortau?Hva sa kommunen? Det står jo strengt tatt ikke noe om fortau i den uttalelsen deres.
Svært sjelden brøytede fortau (med unntak av snøen de har brøytet fra veien og opp på fortauet, da
![]() |
#25 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor brøytes ikke fortau?Her er det fint bøytet over det hele. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvorfor brøytes ikke fortau?Det står jo det, at de har ruter som går på fortau, Luftslott. Og jeg har ikke ringt de ennå, men sovet.
![]() |
|
|