Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å sitte på dopapir

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Papir på toalettsetet på offentlig toalett?
Ja, prøver å dandere som best jeg kan 50 22,94%
Jeg står i hockey 25 11,47%
Jeg holder ikke på med sånt tull 135 61,93%
Annet 8 3,67%
Deltakere: 218. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-10, 21:49   #61
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å sitte på dopapir

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det ser jeg ingen grunn til. Det tar ikke mer tid og jeg føler meg mer komfortabel. Det er et problem, fordi?

Sløsing med papir, helt irrasjonell frykt/vemmelse?

Næsj, det er jo bare et problem når det stresser små tissetrengte jenter, så de ender opp med å tisse på buksa si, mens de prøver å få til noe som er helt meningsløst.

Gammel 01-02-10, 21:49   #62
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Så svaret du fikk i Starlet var feil? De burde vært saksøkt.

Hvorfor tror du bladet ikke finnes lenger?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 21:50   #63
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Ett av de spørsmålene i Starlet jeg husker best var et spørsmål om man kunne bli gravid dersom man ikke hadde papir på doringen og en mann tilfeldigvis hadde dryppet sæd på den.

Starlet var fantastisk.

Man kan også få klamydia av doringer

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 21:50   #64
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Hvorfor tror du det? Jeg lærer i hvert fall guttungen å gjøre dette når han skal sette seg ned, og mannen gjør det samme.

Jeg tviler ikke på at noen lærer det bort, samtidig så tror jeg at dette mest en en jente/kvinnegreie - ja.

Flaggviftingen var mht at menns lår tåler bakterier bedre enn kvinner. Hvilket de selvsagt ikke gjør, ergo burde nok mange flere gutter og menn fått passet sitt påskrevet (eller skrevet påpasset?) av bakteriefobiske mødre og koner.

Gammel 01-02-10, 21:51   #65
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Sånt driver jeg ikke med. Er doen ekkel står jeg i hockey.

Hockey er typisk festivalstil. Ugg, de doene er ekle!

Gammel 01-02-10, 21:51   #66
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Næsj, det gidder jeg ikke bry meg med.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 21:53   #67
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt irasjonell frykt er det vel ikke. Andres bæsj og tiss syns jeg ikke er spesielt tiltalende og jeg tror ikke at jeg er alene om å synes det.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 21:56   #68
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Så om det er urindråper på setet, og man tørker de av først, så er det ikke noe i veien for å sette seg på setet? :grøss:

Urin er jo sterilt.
Jeg legger på dopapir jeg også, om jeg har måttet tørke vekk flekker altså, men det er ikke noen saklig grunn til det egentlig.

Gammel 01-02-10, 21:58   #69
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Helt irasjonell frykt er det vel ikke. Andres bæsj og tiss syns jeg ikke er spesielt tiltalende og jeg tror ikke at jeg er alene om å synes det.

Enig. Jeg anser det derfor ikke som meningsløst. Men selvsagt dumt at det stresser ei lita jente så buksa blir våt da, det er vel muligens hakket eklere enn å sitte rett på plasten.

(dog stusser jeg på at det skal være så ekkelt å TA i ringen, men helt ok å sitte på den. Er huden på fingrene lettere gjennomtrenelig enn den på lårene? Fingrene vasker man jo dertil før man går derfra, lårene vaskes ikke så fort...)

Gammel 01-02-10, 21:59   #70
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg driter i bakterier, altså, jeg liker bare ikke tanken på å sitte meg på en ring et så stort antall ukjente mennesker sitter på.

Gammel 01-02-10, 21:59   #71
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Enig. Jeg anser det derfor ikke som meningsløst. Men selvsagt dumt at det stresser ei lita jente så buksa blir våt da, det er vel muligens hakket eklere enn å sitte rett på plasten.

(dog stusser jeg på at det skal være så ekkelt å TA i ringen, men helt ok å sitte på den. Er huden på fingrene lettere gjennomtrenelig enn den på lårene? Fingrene vasker man jo dertil før man går derfra, lårene vaskes ikke så fort...)

Fingrer havner jo fortere i munnen en det lårene gjør da.

Gammel 01-02-10, 21:59   #72
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Fingrene vasker man jo dertil før man går derfra, lårene vaskes ikke så fort...)

Når spiste du, eller klødde deg sist ved hjelp av baksiden av lårene?

Gammel 01-02-10, 21:59   #73
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Næsj. Bare om den aktuelle doringen er tilgriset.
Er det antibac-automat der, tørker jeg gjerne av ringen på forhånd.

Venninne av meg skulle engang hjelpe sønnen min (4) på offentlig do, jeg hadde vesla på armen og var tilstede. For et styr med masse dobbeltpapir og evig dandering, sønnen min sa ingenting men så litt undrende ut.

Forøvrig dårlig på hockey - det skjer kun på de verste festivaltoalettene.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 22:02   #74
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Niks. Men det hender jeg ikke bare tørker av ringen, men også vasker med litt papir fuktet i vasken.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 22:12   #75
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Jeg finner det fascinerende at mange tar papir på kanten, for så å ta på dørhåndtaket med våte hender. Det dørhåndtaket har blitt tatt på av mange mennesker som ikke har vasket hender. Som har klødd seg i rompa og whatnot.
Nei, vi tar ikke papir på kanten, men selve tissen/rompa er aldri i kontakt med ringen heller. Derimot driller vi ordentlig på å ikke ta på vask/blandebatteri og dørhåndtak, for jeg synes faktisk det er mye eklere. Ta på dørhåndtaket og spise et eple etterpå, liksom. Jafsenam.

Gammel 01-02-10, 22:15   #76
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av hasselnøtt, her.

det beste hadde jo vært om hockey-damene hadde satt seg ned. Så hadde ikke papirdamene følt behov for papiret.

amen!

Gammel 01-02-10, 22:16   #77
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle ønske alle kunne sette seg pent ned, og droppe papir og hockey. Det blir mer søl av det.

Jeg har vokst opp med papir på doringen, men har sluttet med det. Litt snodig, siden jeg er litt bakteriefobisk. Tar ikke i dørhåndtak på offentlige toaletter, slår av springen med papir osv.

Gammel 01-02-10, 22:19   #78
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

droppe papir og hockey

Papir for å tørke seg er selvsagt en fordel da.

Gammel 01-02-10, 22:22   #79
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Litt snodig, siden jeg er litt bakteriefobisk. Tar ikke i dørhåndtak på offentlige toaletter, slår av springen med papir osv.

Jeg synes ikke det er fobisk. Gjør det samme selv.
Det har ganske enkelt med det å gjøre at folk tar på den vasken etter de har tørket seg i rompa. Ukjente, hårete, ekle mennesker. Med Norovirus og herpes og whatnot.

Noen hopper over hele vasken og skyndter seg ut døra.

Gammel 01-02-10, 22:22   #80
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Papir for å tørke seg er selvsagt en fordel da.

Ja hvis det er noe igjen etter alle som danderer papir rundt kanten.

Jeg mistenker at det må gå med ufattelig mye papir på offentlige toaletter. Det synes også i doskåla av og til, tilstoppet av dopapir. :usj:

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
hysteri, papirifisere, papirifisering

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:08.