Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å sitte på dopapir

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Papir på toalettsetet på offentlig toalett?
Ja, prøver å dandere som best jeg kan 50 22,94%
Jeg står i hockey 25 11,47%
Jeg holder ikke på med sånt tull 135 61,93%
Annet 8 3,67%
Deltakere: 218. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-10, 12:56   #141
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å sitte på dopapir

Jeg ser ikke poenget.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 13:05   #142
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vokste opp med å legge papir på doringen på offentlige toaletter, men praktiserer det kun hvis det er ekkelt toalett. Jeg er mer bekymret for å få flatlus fra en tidligere toalettbesøker hoppende opp i skrittet enn jeg er for å få tiss på lårene.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 13:07   #143
Guava

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en teori om at det er papirifisering som har skyld i at det ofte ligger dopapirsøl igjen på gulvene på offentlige toaletter. Det er kvalmt og ekkelt. De som absolutt må dandere papir og lærer ungene opp til det bør i alle fall plukke det opp fra gulvet (å duuu så hygienisk ) etter seg og sørge for å få spylt ned alt papirsølet sitt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 13:08   #144
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jeg lærte å dandere papir på toalettsetet da jeg vokste opp, men gjør det ikke lenger. For det første bruker jeg ikke toaletter som er veldig nedgriset (avføring osv), og for det andre har jeg alltid håndsprit i vesken min og bruker dette til å tørke over setet først.

Gammel 02-02-10, 13:11   #145
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Det beste hadde jo vært om hockey-damene hadde satt seg ned. Så hadde ikke papirdamene følt behov for papiret.

Helt enig. Synes det er ganske ekkelt at folk synes det er greit å skvette runt på doringen og ikke tørke av etter seg. Og så gjør de det fordi de synes andre gjør doen ekkel liksom. Javel.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 13:22   #146
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har ALLTID dopapir på doringen på offentlig sted, men tar aldri i doen av den grunn. Jeg danderer det så fint oppå hverandre så det ikke skal skli ned på gulvet før jeg får satt meg.

De få gangene jeg går på offentlig toaletter så gjør jeg og sånn.

Gammel 02-02-10, 13:23   #147
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ser ikke nytten av papir. Bakteriene er jo der uansett og om det skulle være dråper på ringen - ja. så tørker man det vekk med "masse" papir istedet.

Gammel 02-02-10, 13:25   #148
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øhnei. Sånt gjør jeg ikke. Men, i går kveld valgte jeg hockey-stillingen siden jeg ellers antageligvis hadde sittet, fryst fast, på doringen fortsatt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 14:11   #149
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Legg ikkje på papir, sjølv om mamma dreiv på med det. Synest i grunn offentlige toalett er vemmelige, men akkurat kva som kommer på låra mine er det minste problemet. Verre med ting eg må ta i, som dørhåndtak etc. Hjelper ikkje om dere legg papir på doringen, om personen før dere tok på dørhåndtaka utan og vaska seg....

Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 14:13   #150
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av iBam, her.

Hvis det ser veldig clean ut så tar jeg fort bare litt papir og sveiper over. Hvis det er type bensin-stasjon-do så legger jeg alltid papir på!

Ikke fordi jeg er redd bakterier eller sykdom, men rett og slett fordi det føles renere.

Til Mims hovedinnlegg må jeg bare si at jeg greier fint å dandere papiret på setet uten å måtte ta i setet. Man legger det bare oppå, lizzom. eker og forklarer:

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 14:18   #151
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har selvsagt bare høyst rasjonell frykt og avsky for ting. Noe annet skulle tatt seg ut. Min redsel for edderkopper og tannleger er selvsagt helt fornuftig.

Tannlegeskrekk, i sær, er jaffal en fornuftig og helt rasjonell frykt.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 15:13   #152
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Tannlegeskrekk, i sær, er jaffal en fornuftig og helt rasjonell frykt.

Alle som stiftet bekjentskap med skoletannleger på 80-tallet er nok kjent med tannlegeskrekk ja.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 15:28   #153
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ullvott, her.

Alle som stiftet bekjentskap med skoletannleger på 80-tallet er nok kjent med tannlegeskrekk ja.

For ikke å snakke om de på 70-tallet...

Gammel 02-02-10, 17:33   #154
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Man må vel ha ganske mange lag dopapir før det sperrer for noen bakterier. Jeg fatter ikke at man bruker tid på slikt.
Snart kan vel ikke folk gå ut av eget hus i redsel for at noen skal høre dem fise, eller at man kan få en fremmed bakterie på låret når man må tisse.

Gammel 02-02-10, 17:39   #155
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er oppvokst med dette, men praktiserer det ikke.

Samma her.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 17:58   #156
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Man må vel ha ganske mange lag dopapir før det sperrer for noen bakterier. Jeg fatter ikke at man bruker tid på slikt.
Snart kan vel ikke folk gå ut av eget hus i redsel for at noen skal høre dem fise, eller at man kan få en fremmed bakterie på låret når man må tisse.

Jeg må si at jeg har svært lite frykt for bakterier, tvert i mot så mener jeg litt bakterier bare gjør godt storsett. Men å sitte på et dosete som man ikke vet når ble vasket sist, og som man ikke vet hvor mange har tisset på og tørket av.....neitakk........

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 18:06   #157
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg må si at jeg har svært lite frykt for bakterier, tvert i mot så mener jeg litt bakterier bare gjør godt storsett. Men å sitte på et dosete som man ikke vet når ble vasket sist, og som man ikke vet hvor mange har tisset på og tørket av.....neitakk........

Da er det vel meg det er noe galt med ...

Gammel 02-02-10, 18:10   #158
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Men å sitte på et dosete som man ikke vet når ble vasket sist, og som man ikke vet hvor mange har tisset på og tørket av.....neitakk........

Veldig så opptatt folk var av bakterier, det er nå ikke derfor jeg foretrekker å sitte på papir. Og så vasker man selvsagt hendene grundig etter dobesøket selv om man har papir på ringen, det høres jo ut på noen av dere som at dere tror man ikke klarer å gjøre begge deler.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 18:19   #159
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjemme, på besøk og på steder hvor det er sannsynlig at det færre enn ti personer før meg har brukt dassen etter at den ble vasket, gjør jeg det ikke.

På steder der mange bruker doen, virkelig mange, altså, type offentlig kontor, står jeg i hockey. Mye mindre krevende enn å legge på papir (som forresten ikke krever særlig det heller) og jeg søler ikke. Er godt trent. Hockey er genialt. MÅ jeg sette meg, så legger jeg på papir. Det tar fem sekunder, sklir ikke og jeg søler ikke på det heller.

Er dassen virkelig disgusting og jeg bare MÅ bruke den, foretrekker jeg hockey framfor papir.

Det ekle er ikke tørre setet som andre har brukt, det ekle er at mange sannsynligvis har sølt tiss på det. Og noen ganger ligger ikke ringen beint oppå dass-skålen, eller hva det nå heter, slik at man kan komme borti innsiden av skålen helt foran, og DET er ekkelt, det! Der har jeg sett mye rart, det er ofte både gult og mange andre farger akkurat der. :kvalm:

Det siste der synes jeg er uendelig mye eklere enn å spise det øverste laget av gulosten, for å si det sånn.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 18:22   #160
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Veldig så opptatt folk var av bakterier,

Det er ikke bakteriene, det er tanken på å sitte i andres eventuelle tiss som er vemmelig.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Emneord
hysteri, papirifisere, papirifisering

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.