Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Skrytetråd

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-07, 14:14   #141
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråd

Vimsen, det teppet var flott! Er det strikket? Maskin?

Gammel 24-01-07, 21:02   #142
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Vimsen, jeg skal sjekke om jeg har mailen. Har jeg den, skal jeg sende til LilleRosin. Så utrolig mye flott du har strikket.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 23:37   #143
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Vimsen, det teppet var flott! Er det strikket? Maskin?

Strikket og tovet.

Gammel 24-01-07, 23:39   #144
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Utrolig mye fint Vimsen!!

Gammel 24-01-07, 23:46   #145
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

ÅÅÅÅ så masse fint!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 10:17   #146
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Blink, her.

Nyyyydelige!!!
Hva har du tenkt å ha oppi oppbevaringsposene?

Takk
Som så mye annet har jentene mine tatt posene, og har sine små hemmeligheter i de Men jeg tenkte å sy slike for å ha til forskjellige oppbevaring av småting. Eller så syr jeg som en liten gavepose til twist o.l

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 10:18   #147
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vimsen: Utrolig mye lekkert du har laget!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 14:55   #148
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Strikket og tovet.

Håndstrikket?!

Wow, har aldri orket å strikke mer enn bittesmå babytepper for hånd. Men et slikt teppe kunne jeg lage på maskin :inspirert:.

Gammel 26-01-07, 15:40   #149
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Håndstrikket, ja. Det er ikke HELT ferdig enda. Har EN remse igjen.

Gammel 26-01-07, 15:40   #150
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Snart skal jeg til byen HELT alene og handle garn og oppskrifter. Så skal jeg sette meg på kafe og lese oppskrifter. Igjen: HELT ALENE!

Gammel 26-01-07, 15:41   #151
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Snart skal jeg til byen HELT alene og handle garn og oppskrifter. Så skal jeg sette meg på kafe og lese oppskrifter. Igjen: HELT ALENE!

Fnis. Så deilig!! Kos deg!

Gammel 27-01-07, 13:55   #152
Lille Blink
Aktiv

Lille Blink sin avatar

Hvor: Rogaland
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Takk
Som så mye annet har jentene mine tatt posene, og har sine små hemmeligheter i de Men jeg tenkte å sy slike for å ha til forskjellige oppbevaring av småting. Eller så syr jeg som en liten gavepose til twist o.l

Så lurt da!!! Virkelig inspirerende å se det du har laget altså... Det eneste jeg kan er å lage babyteppe isåfall

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 17:27   #153
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opp ned, og med mobilkamera: De to mariusgenserene jeg har strikket nå i januar. Fort gjort. Nå gjenstår bare montering. :angst:

Sist redigert av Vimsen : 28-10-07 kl 16:13.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 17:28   #154
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Opp ned, og med mobilkamera: De to mariusgenserene jeg har strikket nå i januar. Fort gjort. Nå gjenstår bare montering. :angst:

http://www.rasteplassen.org/forum/at...1&d=1169997992

Må være medlem av rasteplassen får å se disse bildene.
Er det lov? Eller er det en lukket plass?
Eller kan du vise bildene på annet vis?

Gammel 28-01-07, 17:29   #155
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Der ser jeg de ja!

KJEMPE FINE!!
Bøyer meg i støvet!
*imponert*

Gammel 29-01-07, 20:36   #156
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå må jeg bare prøve om jeg får til å legge inn bilder.

Dette skal altså være et skjerf av to nøster Noro Kureyon, hvis det ikke er et rødt kryss, da...

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 22:29   #157
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Så flott allium. Hvor kjøpte du Noro?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 22:32   #158
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Så flott allium. Hvor kjøpte du Noro?

ebay. Hadde så lyst til å prøve det garnet, så jeg kjøpte fire nøster.

Det er altfor mye fint garn der ute...

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
Gammel 29-01-07, 23:02   #159
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Nydelig!

Gammel 30-01-07, 10:05   #160
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

Nå som jeg fikk til å legge inn ordentlige bilder, må jeg bare vise dere hva jeg endelig fikk lagd meg igår. Har planlagt det lenge, men måtte vente på den siste delen... den kom på lørdag.

Detalj:

Et bilde til:

...og da var det bare én ting til jeg lurte på: Hvordan får jeg gjort bildene mindre?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.