|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
På (opp?)tur
|
T2H vinterdressNoen som vet forskjell på Ticket to Heaven Othello og Baggie? Er de bra? Barnehagegutt på 3-4 år som skal bruke den. Nå og neste vinter, tenkte jeg. Også benevnes noen detachable suit. Betyr det at foret kan tas ut? Er det praktisk laget på disse dressene? Har dårlig erfaring med for festet med knapper, nemlig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: T2H vinterdressJeg har ikke prøvd Ticket dressene, men hørt så mye positivt om dem at vi har bestemt oss for å teste dem ut nå. Ettersom jeg har fortsått er baggie den klassiske modellen med glatt, blank ytterside og othello har en mer matt ytterside. Dette stoffet tåler mer vann, men baggie modellene er også vanntett samt enklere å bare tørke av skitten med en våt klut e.l. Detachable betyr avtagbar innerdress (fleece), ja |
|
|
|
|
|
#3 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: T2H vinterdressSom amelia sier. Det er baggie som selges her i Norge. Tror ikke de tar inn de andre typene. Ville ikke hatt løst for i denne dressen. Vi har hatt flere baggie og er veldig fornøyd med den dressen.
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: T2H vinterdressEnig. Ville gått for baggie jeg også |
|
|
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Sv: T2H vinterdress
Vi har også baggie med fast for. Tror jeg, vi har iallfall den som er vanlig i Norge. Veldig fornøyd med denne, jeg ville tatt den. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: T2H vinterdressVi har hatt begge og er like fornøyd med begge to.
|
|
|
#7 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: T2H vinterdressNå har jeg kjøpt en i butikk i Norge. 1/2 pris (NOK 750,-). Med kamuflasjeaktig mønster, matt overflate, boblefor til å ta ut. Men jeg er ikke helt fornøyd, jeg. Knappene på hetten sitter så løst at den løsner bare man tar i den. Og når man har i foret, er det ikke hempe å henge opp dressen i, for den blir under glidlåsen. Også blir foret dratt ut i ermene, så hendene henger igjen og man må hjelpe de ut. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: T2H vinterdressSå baggie med løst for kan brukes uten foret egentlig? Hvor tykk er dresen uten foret da? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: T2H vinterdressDet er forskjell i stoffet i Othello og Baggie. Othello er mer slitesterk. Jeg tror det selges mest Baggie i Norge, et mattere stoff, men overhodet ikke dårlig!
|
|
|
#12 |
|
...
Stoffet i baggie er glattere/blankere enn det i othello. Det gjør at den er lettere å holde ren, trenger sjelden å vaskes.
|
|
|
#13 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() |
Sv: T2H vinterdressHar Baggien til min gutt og er kjempe fornøyd med den. |
|
|
|