|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hva blir det rette ordet?Jeg skal sende en klage til en kommunal instans, og kommer til å sende kopi til eh... ja tilsvarende forbrukerombudet da, men for et annet felt fullstendig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: hva blir det rette ordet?Sendes også i kopi til. |
|
|
|
#5 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva blir det rette ordet?"Kopi til ..., fordi dere er noen forbannede intelligensutfordrede brødgjøker som ikke skjønner filla av saken likevel, men som muligens tar balletak og skjerper dere seks hakk av ren frykt for de patetiske knoklete rompene deres når dere vet at Stor Mektig Organisasjon ser dere."
|
|
|
#6 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva blir det rette ordet?Sendes i kopi til ... siden dette nå er en sak som nå er høyt prioritert på den politiske agendaen.
|
|
|
#7 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hva blir det rette ordet?Du viser vel til stortingsvedtakene og utredningene i klagen din? Da kan du evt utheve dem litt slik at de blir lett iøynefallende for dem som mottar kopien din?
|
|
|
#8 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva blir det rette ordet?Likte hvordan Mauser sa det jeg!
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva blir det rette ordet?
Nei, jeg gjør ikke det. Den eneste grunnen til at jeg har med stortingsvedtak og utredninger som referanse er at det i dem er grunn til at eh... instansen ser på dette på generelt nivå, mens min klage er spesifikt om en sak. Sist redigert av m^2 : 06-02-10 kl 11:34. |
|
|
|
![]() |
|
|