Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hjelp - statusoppdateringer på Facebook

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-10, 02:09   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp - statusoppdateringer på Facebook

Argh! Når dere trykker på "hjem" får dere ei liste helt til venstre på siden, der det står nyhetsoppdateringer, statusoppdateringer, limited profile osv nedover. Når jeg trykker på "mer" kommer det et par spill og diverse også. Men jeg vil ha Café World-spillet på den lista, hvordan får jeg det til? Det er ikke der fra før av, og jeg har ikke gjort noe for å få de andre spillene på den lista, de har bare dukket opp der. Hvorfor kommer ikke CW på listen? Jeg gikk inn på "lag ny liste" og valgte Café World, men fikk beskjed om å skrive et navn for å kunne fortsette. Og gjør jeg det, kommer det navnet jeg skriver opp på listen, men linken funker ikke slik som de andre.

Håper virkelig noen kan hjelpe før jeg kreperer av sinne her.

Gammel 16-01-10, 03:15   #2
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - statusoppdateringer på Facebook

Nederst i venstre hjørne er det en knapp som heter applikasjoner. Der kommer det opp en liste som jeg tror er den du savner.
Forøvrig så kan du bokmerke spillene slik at de ligger nede på statuslinjen.

Gammel 16-01-10, 03:28   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har sett applikasjonsgreiene ja, men det er vel bare sånne hurtigknapper for å komme direkte inn på spillene?
Jeg MÅ ha den listen så jeg kan få frem spill-oppdateringene til vennene mine, for å få en haug med retter osv. :gaaaah:

Gammel 06-02-10, 19:43   #4
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor har det blitt av valget statusoppdateringer da? Finner ikke fram med det nye utseendet.

Gammel 06-02-10, 19:45   #5
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Det er noe som skurrer der nå. Mannen min har fått ny utgave. Ikke jeg. Og min er helt tullerusken.

Gammel 06-02-10, 19:46   #6
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Hvor har det blitt av valget statusoppdateringer da? Finner ikke fram med det nye utseendet.

Hos meg står det på omtrent samme sted, men heter "siste nytt".

Gammel 06-02-10, 19:52   #7
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Det er noe som skurrer der nå. Mannen min har fått ny utgave. Ikke jeg. Og min er helt tullerusken.

Ser ut som de har rullet ut den nye hjemmesiden gradvis. Har lest statusoppsateringer over flere dager fra folk som ikke finner fram.

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Hos meg står det på omtrent samme sted, men heter "siste nytt".

Most Recent tilsvarer vel live feed som fantes før.

Jeg fant statusoppdateringene. Man må velge Friends fra listen til venstre og da får man muligheten til å velge Status Updates. Skjønner ikke hvorfor de skal flytte rundt på alt stadig vekk.

Gammel 06-02-10, 19:53   #8
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Har du det på engelsk? Kjører bokmål jeg.

Gammel 06-02-10, 20:41   #9
Stikka
...

Stikka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Har du det på engelsk? Kjører bokmål jeg.

Ja jeg har det på engelsk. Liker det best.

Gammel 06-02-10, 22:01   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja, endelig fikk jeg det til, og nå er alt plutselig helt føkka pga. det nye oppsettet. :skrik:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.