Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-10, 13:41   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttet

Tar dere ut hvert år, eller samler dere opp?

Vi tok ut 5000,- nå for å kjøpe nytt familietelt, men han fremdeles litt igjen. Jeg føler da at vi får teltet gratis siden vi ikke bruker egne oppsparte midler til det, selv om vi jo har lagt igjen en del penger på Coop Obs.

Gammel 07-02-10, 13:42   #2
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttet

Jeg aner ikke hvordan jeg skal få tak i de pengene. Jeg har visstnok 4600,-.

Jeg sparer til overnatting på hotell, må bare få tak i en barnevakt først.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 13:43   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er helsløve der, men vi handler ikke så mye heller da. Men vi har nå en 600 kroner der, og diskuterte akkurat hvordan vi får ut pengene. Hvordan gjør man det egentlig?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 13:44   #4
Fluke

Fluke sin avatar

Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi gikk i informasjonen i den butikken vi vanligvis bruker, og fikk faktisk pengene i hånda der. Men det er visst forskjell på hvordan det gjøres rundt om i de forskjellige lagene.

Gammel 07-02-10, 13:46   #5
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Man oppsøker en coop-butikk. De må kanskje være av en viss størrelse. Jeg har
hentet de ut i en Obs ( Lillestrøm ). Man må ha med id.

Ellers trooor jeg kanskje man kan overføre de til sin egen konto om man oppretter en egen side på coop.no.

Jeg sparer de ikke, og tar ut når jeg kan. Det er gjerne et par hundre kroner. Økonomien min tilsier at de er nødvendige.

Gammel 07-02-10, 13:47   #6
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke vært medlem på 10 år, men brukte å ta det ut litt dann og vann før. Jeg hadde ekstrajobb ved siden av skolen i Coop og fikk derfor ekstra prosenter, minnes at det var 8% utbytte den gangen?

Burde melde meg inn igjen nå, siden Mega er nærbutikken.

Jeg vet at Obs! på Løren har medelmskontor så der er det helt sikkert mulig å få utbetalt utbyttet evt få det direkte inn på konto?

Gammel 07-02-10, 13:49   #7
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Jeg bruker å ta ut vært år.
Blir ca 1000 kroner i året.

Jeg bruker å ta ut i informasjonen på Obs, men har sett at folk har tatt ut på den lille Prixen i nabolaget.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 13:50   #8
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har aldri tatt ut, men tenker på det hvert år når årsoppgaven kommer På obs er det vel bare å snakke med de i informasjonsskranken, vil jeg tro, men hittil har det altså vært for "vanskelig" for oss å få gjort

Gammel 07-02-10, 13:51   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tar de ut hvert år ja, ca. 1000,- kroner i året.

Gammel 07-02-10, 13:59   #10
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi sparer til pensjonisttilværelsen.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 13:59   #11
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tar dem også ut hvert år. Det blir ikke noe renter på pengene når de står på den Coop-kontoen. Jeg går bare til vår lokale lille Prix butikk og fyller ut en liten lapp de sender inn, så etter 2-3 dager er pengene på bankkontoen min.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 14:04   #12
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har tatt ut hvert år. I 2009 hadde vi kjøpeutbytte på 3200 kr.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 14:05   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor lenge kan de stå før man tar dem ut? Kan de bare stå der i årevis uten at de røres?

Gammel 07-02-10, 14:10   #14
Fluke

Fluke sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvor lenge kan de stå før man tar dem ut? Kan de bare stå der i årevis uten at de røres?

Vi hadde ikke tatt ut før, men vært medlem i 4 år.

Gammel 07-02-10, 14:16   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har nettopp kjøpt oss nytt kjøleskap for coop-penger. Perfekt!

Vi tar ikke ut hvert år...annenhvert har vært normen enn så lenge

Gammel 07-02-10, 14:18   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ganske fin sparemåte da. Vi har jo tatt dem ut fordi vi har hatt behov for det, men nå som inntektene våre kommer til å øke dramatisk fremover når jeg får meg jobb (takk Gud) kan vi jo "glemme" de pengene en stund.

Gammel 07-02-10, 14:24   #17
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ikke tatt ut de siste to årene. Er medlem i TRONDOS, og personalet på den lokale Mega-butikken her i Gokk ante ikke hvordan jeg kunne overføre medlemsskapet mitt hit.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 14:25   #18
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lar det bare stå, og så tenker jeg vi bruker dem når et eller annet ryker. Fint sted å ha en buffer.

Gammel 07-02-10, 14:46   #19
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja. Jeg har vært medlem siden tidlig nittitall.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 14:48   #20
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Vi tar ut utbytte hvert år. Januar er gjerne litt knapp sånn økonomisk sett, så da er det glimrende med de ekstra kronene. De siste årene har vel utbyttet vært på mellom 1500 og 3000 kroner for vårt vedkommende.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44.