|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og partneren?Han er fire år eldre enn meg. |
|
|
|
|
|
#122 |
|
villende
|
Sv: Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og partneren?Han er nesten fem år eldre enn meg. Han er kul, ungdommelig, kjekk og huslig og mener at likestilling er en nødvendighet når man lever med en Moderne Kvinne Som Ikke Helt Vet Hvor Vaskebøtten Står Eller Hvordan Man Tar En Oppvask. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og partneren?Mannen er ett år yngre enn meg. |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og partneren?
Her er det også ca 4,5 mnd, alle dager teller
|
|
|
#126 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og partneren?Det er to års forskjell på oss. Jeg er yngst. Aldersforskjellen er ikke noe jeg tenker så mye på akkurat.
|
|
|
|
#127 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og partneren?Han er 5,5 år eldre enn meg. |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og partneren?14 år eldre enn meg. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og partneren?Han er fire år eldre enn meg.
|
|
|
#130 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og partneren?Han er 10,5 år eldre enn meg, og det er ikke bare uproblematisk gitt... |
|
|
|
![]() |
|
|