|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pulk (skal kjøpe, men trenger vi posen?)Hvis man skal kjøpe pulk - hva slags pulk bør man kjøpe og hvor lenge kan man bruke den?
|
|
|
#2 |
|
Smugleser
|
Sv: PulkVi har en Fjellpulken, og er veldig fornøyd med den. Da Andungen var fem og ble sliten, fikk han sitte oppå, foran, og holdt seg i siden mens Andamannen slet.
|
|
|
#3 |
|
Etylbarbital
Sv: PulkEr det forskjellige pulker fra Fjellpulken? Eller er det bare den som heter "Barnepulk"?
|
|
|
#4 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: PulkXXL har en pulk som heter Norpulken (eller noe i den dur). Den er litt billigere enn Fjellpulken, tror jeg. Om den bedre eller dårligere enn Fjellpulken, vet jeg ikke så mye om dessverre
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Sv: PulkVi har også Fjellpulken, og den har vært ekstremt lite brukt.
|
|
|
|
#6 |
|
Glad
|
Sv: PulkSkynd deg til Obs, der hadde de Fjellpulken til 4000 i forrige uke. Kanskje gjelder tilbudet enda. Vi kjøpte enkelpulk så får 4-åringen sitte frampå om det blir langt å gå.
|
|
|
#7 |
|
Etylbarbital
Sv: PulkSøskenpulk: http://www.intersport.no/Product/509...pulk-komplett/
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: PulkAha, der har vi søskenpulken, ja! Den var jo svinedyr. Vi beholder nok den vi har, tenker jeg, men jeg kan si fra hvis vi (snarlig) kommer på andre tanker.
|
|
|
|
#9 |
|
Vaklende
|
Sv: PulkHva med den fra NordicCab, som er dobbel og også kan brukes til sommerføre? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Etylbarbital
Sv: PulkVi har så mange sykkelvogner fra før at jeg tror vi må gå for noe som har høy gjenbruksverdi. Fjellpulken er vel på det nivået?
|
|
|
#11 |
|
Audacious
|
Sv: PulkVi har også en NordicCab, og elsker den. Kan brukes med meier om vinteren, med hjul som sykkelvogn og som "drakjerre" til bagasje og trøtte unger på sommerføre. Stikk ned og titt på den hvis du vil.
|
|
|
#12 |
|
Kjernesnill
|
Sv: PulkSøsteren min har to barn med 1,5 år mellom, og de har brukt søskenpulk. Jeg tror ærlig talt ikke det har noe for seg for dere, storebroren er for stor og kan heller sitte på litt innimellom om det trengs. Eller dere kan kjøpe et sånt genialt skidrag som han holder i (og som jeg absolutt ikke husker hva heter, men ser smart ut, den som drar barnet går vanlig og barnet slepes like bak den voksne).
|
|
|
#13 |
|
intro
|
Sv: Pulk
Ja, det vil jeg tro. De holder seg også veldig godt i pris og er ettertraktet på bruktmarkedet, ifølge min venninne.
|
|
|
|
#15 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PulkVi hadde Norpulken og var ekstremt fornøyd med den. Grunnen til at jeg valgte den foran Fjellpulken, var at den hadde helt tett kalesje (med lufteluke bak - slik at det selvsagt ikke ble helt tett inni for barnet). Vi hadde hytte på fjellet hvor det blåste bestandig, og da var det fint med den kalesjen. Snuppa sovnet stort sett med en gang vi satte pulken i bevegelse, og da var det bare å legge ned ryggen og dra over kalesjen |
|
|
|
|
|
#16 |
|
This is normal!
|
Sv: PulkVi har Fjellpulken for barn nr 2 (som nå er 3 år) og er veldig godt fornøyd med den. Hvordan er NordicCaben i ulent terreng? Kan den velte? Fjellpulken er nesten umulig å velte, siden den har veltebøyler. For vårt fjellbruk der løypene ikke alltid er like flate og fine er det viktig, både for den som sitter i pulken og for den som drar.
|
|
|
|
#17 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PulkJeg lurer også på hvor stødig NordicCaben er... Vi trenger ny sykkelvogn også nemlig...
|
|
|
#18 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Pulk |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Etylbarbital
Sv: PulkTakk, United - men den var nok solgt.
|
|
|
#20 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: PulkVi har Fjellpulken og knerten digger å sitte i den.
|
![]() |
|
|