|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Hvordan få mannen til å snu mening?Hvordan får man mannen til å snu mening? Skulle gjerne fått han til å se livet fra min side. Og at det ER mulighet og håp sammen |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan få mannen til å snu mening?Hmm, det er ikke godt å si, men kanskje du skulle poste denne tråden under familie i stedet? Hvis du ikke har tilgang dit, må du skrive noen innlegg til i andre tråder før du kan lese og skrive der.
|
|
|
#3 |
|
nygift
|
Sv: Hvordan få mannen til å snu mening?Det finnes vel ikke noe genrelt fasit på sånne ting, det er jo helt forskjellig ut ifra hva det egentlig handler om.
|
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvordan få mannen til å snu mening?Jeg er redd for at det ikke finnes én oppskrift som fungerer på alle menn. De kommer i ulike utforminger de også, omtrent slik som kvinner. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvordan få mannen til å snu mening?Det kommer nok veldig an på både mannen, temaet, meningen og deg selv, ja. Men det høres ut som du har det vanskelig, og hvis du spør litt mer detaljert, så er det ikke umulig at noen har noen gode tips eller råd å komme med.
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Hvordan få mannen til å snu mening?Mannen min vil ut av ekteskapet, og jeg skulle så gjerne fått han til å ØNSKE å satse på barna og meg sammen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan få mannen til å snu mening?Da ville jeg i første omgang sjekket ut grunnene for hvorfor han ikke vil mer og så prøvd å finne ut hvordan man kan forandre dette. Ingen lett oppgave. Men se det fra hans side og hvorfor det skal være bra for ham å bli, kontra å gå.
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
![]() ![]() |
Sv: Hvordan få mannen til å snu mening?Hva er årsaken til at han vil ut? (Du trenger ikke skrive årsaken her, men finne ut av den/reflektere over den, og om det er mulig å snu på standpunktet hans).
|
![]() |
|
|