Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Må ha skiklær - hjelp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-10, 19:29   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Må ha skiklær - hjelp!

Jeg trenger nye skiklær. Både langrenn og alpint, men det jeg tenker mest på nå er til alpint.

Det er jo så sinnsykt dyrt! Jeg har slanket meg veldig og må ha alt nytt, fra innerst til ytterst både hverdags- og festklær. Så å bruke mange tusen på skiklær har jeg ikke budsjett til akkurat nå. (Selv om Kjus klærne nesten skrek til meg på 50% i dag. :hulk: )

Noen som har tips til fine og passe rimelige skiklær? Det er mye tilbud nå, men det hjelper jo ikke når det koster mange tusen i utgangspunktet.

Levere en lotto-kupong kanskje?

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 19:36   #2
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Må ha skiklær - hjelp!

Jeg kjøpte meg Five skidress for ett par år siden til 120 kr jeg, komplett skibukse og jakke..
70% paser meg yppelig.

Nå derimot ønsker jeg meg bergans skibukse da, men det kan jeg nok drømme om.

Du får kjøpe deg noe rimelig til lommeboken tillater noe dyrere da vet du

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 19:37   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk meg bergans skiklær på skikkelig bra salg på coop i fjor (50%) - jeg så de hadde godt salg der nå også.
Ellers er det vel stormberg som er en billigvariant, er det ikke?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 19:39   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Men problemet er at jeg faktisk ikke finner noe rimeligere i år!

I fjor kjøpte jeg jakke fra Five, i år har jeg ikke funnet noe i den prisklassen i det hele tatt.

Fant bukse og jakke satt ned fra 1999 til 1199 i dag, men de hadde ikke størrelsen min. (Må vel ha 36 eller 38, det minste de hadde igjen var 40.)

-Pippi
Gammel 09-02-10, 19:40   #5
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje du finner noe på outlet-en til Stormberg?
F.eks jakke til 800,- og bukse til 600?
Kommer jo an på hva du vil ha også... og om det er til langrenn eller slalom

Gammel 09-02-10, 19:41   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg fikk meg bergans skiklær på skikkelig bra salg på coop i fjor (50%) - jeg så de hadde godt salg der nå også.
Ellers er det vel stormberg som er en billigvariant, er det ikke?

Var innom Obs! forrige uke og fant ikke noe som passet. De hadde litt tilbud, men det var bare på litt rester foreløpig tror jeg.

Får kanskje ta en tur til og titte.

-Pippi
Gammel 09-02-10, 19:41   #7
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg bestilte frå sportmann i fjor. Billig og heilt greit til mitt bruk. Som stort sett er å leika med ungane ute i snøen. Men eg held meg god og varm.

Gammel 09-02-10, 19:43   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Kanskje du finner noe på outlet-en til Stormberg?

Prisene til Stormberg var jo ikke ille. Hm, hvorfor har jeg ikke funnet noe av det i sportsbutikkene da? (Syns det er greit å få prøvd klærne.)

Noen som har vært på XXL? Kunne kanskje tatt meg en tur dit.

-Pippi
Gammel 09-02-10, 19:43   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stormbergklær er helt greie.

Gammel 09-02-10, 19:45   #10
Simone

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skogstad er også bra og relativt billig!

Gammel 09-02-10, 19:45   #11
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Fra sportmann.no

Bukse til 300 og jakke til 300?

Gammel 10-02-10, 20:21   #12
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Tusen takk for hjelpen.

Mannen foreslo at vi kunne reise til Outlet One og se, og der fant jeg bukse og jakke fra SkiBum til 999,-.

Så nå har jeg skiklær!

-Pippi
Gammel 10-02-10, 20:38   #13
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer med nye skiklær som passer nykroppen.

Men du, hvor fant du Kjusklær til 50% og ligger Outlet One i Ski-området?

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 20:39   #14
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Outlet One er i Vestby, så det er ikke langt å kjøre fra Ski

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 20:50   #15
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Gratulerer med nye skiklær som passer nykroppen.

Men du, hvor fant du Kjusklær til 50% og ligger Outlet One i Ski-området?

Kjusklær til 50% hadde de på Sport1 på Jessheimsenteret.

Outlet One ligger på Vestby.

-Pippi
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.