Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor ofte spiser dere sjokolade?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor ofte?
Hver dag! 39 20,00%
Rundt 5 ganger i uka 28 14,36%
3-4 ganger i uka 53 27,18%
1 gang i uka 44 22,56%
Kanskje et par ganger i mnd? 25 12,82%
Sjokolade? Aldri 6 3,08%
Dustepoll! 0 0%
Deltakere: 195. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-10, 13:09   #61
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte spiser dere sjokolade?

Kanskje en gang i uka.
Før, 7 dager i uka og flere om dagen.

Gammel 10-02-10, 13:38   #62
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Før spiste jeg nesten hver eneste dag. NÅ har jeg kvittet meg av den avhengigheten heldigvis.

Signerere den..:knegge:

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 13:53   #63
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan nok spise en liten plate, eller merm hver dag om ganen får bestemme.
Her har fornuften funnet en middelvei på ca en gang i uka. Ofte blir det kanskje et par ganger, men ikke vanligvis 3-4 ganger i uka.

Her er det troika det går i, men jeg er forøvrig nesten altetende.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 14:23   #64
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Støtt og stadig. Har nå en tendens til å plukke med sånne energy bars fra Deli de Luca, sånne med mørk sjokolade, nøtter, bær og/eller yoghurt. Det er jo boosten jeg trenger, ikke søtsmaken.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 15:26   #65
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er periodisk sjokoholiker. Etter nyttår har jeg dog spist sjokkis bare en gang. (Men da bare måtte jeg ha sjokolade altså. ) Jeg blir lett hektet på ting, spiser jeg noe 2-3 dager på rad kjenner jeg abstinensene.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 16:33   #66
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg stemte 3-4 ganger i uka, men det varierer nok litt fra uke til uke. Noen ganger bare på lørdagene, andre uker nesten hver dag.

Gammel 10-02-10, 19:32   #67
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Det blir no litt kvar dag, gitt.

Gammel 10-02-10, 19:38   #68
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Akkurat nå, hver dag.
Fra mandag, aldri!

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 19:40   #69
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ser ut for at det er hver eneste kløyva dag det gitt.

Gammel 10-02-10, 20:13   #70
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Nesten hver dag.. Men begrenser mengden.

Av erfaring når jeg har spurt enkelte hvor ofte de spiser det, så virker det som om de som roper høyest at de ALDRI spiser det, faktisk spiser potetgull omtrent daglig. Eller drikker en kaffe latté -sak.

Gammel 10-02-10, 20:54   #71
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.mamut.net/sjokoladebutikken/shop/

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 21:21   #72
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Nesten hver dag.. Men begrenser mengden.

Av erfaring når jeg har spurt enkelte hvor ofte de spiser det, så virker det som om de som roper høyest at de ALDRI spiser det, faktisk spiser potetgull omtrent daglig. Eller drikker en kaffe latté -sak.

Altså, dette kjøret med kaffe latte, det blir jeg forvirret av. Jeg drikker to kaffe latte per dag. Uten sukker. Med lettmelk. Jeg inntar melkekvoten min på det, i stedet for til brødmåltidene. Hvordan i alle dager er det sammenlignbart med sjokolade og potetgull?? To glass melk? Det er jo næring, ikke godis!

Ellers så misunner jeg dere som kan kose dere med EN bit sjokolade. Her er det bare å tirre smaksløkene. Det er mye bedre med ingenting enn en bit. For da vil jeg ha MEEEEEEER!!!

Gammel 10-02-10, 23:43   #73
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Altså, dette kjøret med kaffe latte, det blir jeg forvirret av. Jeg drikker to kaffe latte per dag. Uten sukker. Med lettmelk. Jeg inntar melkekvoten min på det, i stedet for til brødmåltidene. Hvordan i alle dager er det sammenlignbart med sjokolade og potetgull?? To glass melk? Det er jo næring, ikke godis!

Ellers så misunner jeg dere som kan kose dere med EN bit sjokolade. Her er det bare å tirre smaksløkene. Det er mye bedre med ingenting enn en bit. For da vil jeg ha MEEEEEEER!!!

Jeg drikker også kaffe latte uten noen form for søtning. Med ekstra lett melk. Og det er en fin melkekvote!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 23:55   #74
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker også en kaffe latte hver morgen, av og til i lunsjen også, og den skvetten med skummet melk er den eneste melken jeg drikker. Kan ikke akkurat se at det skulle være noen kaloribombe.

Jeg liker sjokolade, og spiser det kanskje 2-4 ganger i uka. Mindre i perioder, aldri hver dag. Sjelden bare en bit, men heller ikke store mengder. Det meste jeg kan spise på en gang tipper jeg er rundt 100 gram, mer enn det har jeg overhodet ikke lyst på.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 00:09   #75
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor ofte jeg spiser sjokolade? Like ofte som denne tråden dukker opp på "uleste innlegg".

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 00:17   #76
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

3 uker pr mnd spiser jeg sjelden sjokolade, ikke nødvendigvis 1 gang i uken engang.
Men den 4. uka tar jeg igjen det tapte. Gøy med mensen.............

Gammel 11-02-10, 01:04   #77
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sjeldnere enn to ganger i måneden, men av og til. Det samme gjelder potetgull, smågodt, kaker, vafler, is og kaffe latte. Jeg har rett og slett ikke lyst på og tenker dessuten aldri på å kjøpe inn.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 15:07   #78
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For tiden spiser jeg det ikke i det hele tatt. Men kunne jeg har valgt hadde jeg spist det hver dag.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 15:08   #79
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Spiser litt fredag og lørdag, ofte kun fredag siden eg er så mett etter kveldsen på lørdagen. Ein sjelden gong spiser eg i uka, men det er berre om det er noko igjen etter helga.

Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 15:19   #80
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg aner ikke hva som har skjedd med meg som veldig, veldig sjelden spiser sjokolade, men i det siste har jeg hatt en ulvehunger etter sjokolade. Så stor har trangen til sjokoladespising vært, at jeg ikke har klart å la sjokoladen ligge i skapet.

Håper det går over snart.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.