Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg å finne en kåpe/jakke!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-10, 13:52   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg å finne en kåpe/jakke!

Det foresvever meg at jeg har startet en liknende tråd før (i fjor), men jeg prøver igjen: Har noen sett en fin vinterjakke som:

- går nedenfor rumpa
- er figurnær
- er grønn(lig) eller svart
- ikke er i ullstoff
- tåler litt snø og regn
- er varm

Om den er på salg, skader heller ikke. Jeg gidder neppe å betale mer enn 1000 kroner, i alle fall. Det kan godt være noe parkasliknende, men gjerne med feminine detaljer. Den gamle KappAhl-parkasen min, som ifølge mannen er jevngod med en striesekk, har pådratt seg slitasjeskader i form av hull på ermene.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 13:55   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en kåpe/jakke!

Fra Desigual

233.10 Euro hos que-mepongo.com

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 13:58   #3
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fant denne jakken fra Jenny Hellstrøm på Grimm nå i januar. Den er utrolig god, tåler litt ruskevær men den sitter pent og funker til støvletter. Den var satt ned fra 2000kr til 500.

Den kommer ikke til sin rett på dette bildet.

Gammel 09-02-10, 13:58   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du sikker på at den ikke skal være i ull? Jeg tror denne er i ull, nemlig. Dessuten er den på salg. Og de har bl.a. str. 10 igjen.

Gammel 09-02-10, 13:58   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av M^2

Fra Desigual

233.10 Euro hos que-mepongo.com

Den var utrolig lekker og veldig "meg", M^2, men jeg glemte å presisere at jeg i første rekke er på jakt etter en hverdagsjakke. Uansett - takk for tips!

Den fra Boden var også veldig meg, Veronal. Men jeg ser primært etter noe mer dynejakkeaktig.

Den så fin ut, MegaMia - hvor er Grimm?

Gammel 09-02-10, 14:00   #6
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Selv er jeg storfornøyd i en litt nyere parkas. Men det er noen i huset vårt også som synes den ser litt kjerring ut.

Når det ikke er så kaldt så har jeg ei kjempefin vind- og regntett, men tyn kåpe fra Merell. Kanksje de har noe som varmer litt mer også.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 14:01   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Edit: Nå har jeg funnet Grim. Et par kvartaler unna jobben.

"Vi er opptatt av gjøre nye kreative merker fra hele verden tilgjengelig for den unge, bereisete og informerte kunden". Det forklare kanskje hvorfor jeg aldri har gått inn der, men det skal det bli en forandring på nå.

Gammel 09-02-10, 15:36   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slenger inn noen fra Ellos, selv om jeg antar du har lyst prøve in real life.

(Denne under her har jeg hatt selv)

Ok, denne var ikke lang - men kul!

(Kakigrønn)

Esprit:

Grønn figurnær:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 19:41   #9
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Er du sikker på at den ikke skal være i ull? Jeg tror denne er i ull, nemlig. Dessuten er den på salg. Og de har bl.a. str. 10 igjen.

Jeg blir snart døv av å høre denne kåpa skrike "ELINBLU"

Gammel 09-02-10, 20:03   #10
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Softshellparkasen til bergans er veldig fin på, gir nett og fin figur og passer fint til kvinnelige former.

Gammel 11-02-10, 21:41   #11
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nok en desigual-sak

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 21:43   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg blir snart døv av å høre denne kåpa skrike "ELINBLU"

Du har jo helt rett.

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Softshellparkasen til bergans er veldig fin på, gir nett og fin figur og passer fint til kvinnelige former.

Men prisen er nok en litt annen enn jeg ser for meg.

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Nok en desigual-sak

Søt, men litt vel "rotete". Det er mye fint fra Desigual, men en del trår akkurat over min spraglegrense, kjenner jeg.

Gammel 11-02-10, 22:56   #13
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

St.martins hadde endel fine bobleaktige jakker her i høst, med pynt/broderinger. Mener at de var både i lilla og grønn. Her i Trondheim var de på salg i januar, men jeg vet ikke hvor de er å få tak i, i Oslo.

Gammel 11-02-10, 23:32   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

St.martins hadde endel fine bobleaktige jakker her i høst, med pynt/broderinger. Mener at de var både i lilla og grønn. Her i Trondheim var de på salg i januar, men jeg vet ikke hvor de er å få tak i, i Oslo.

Ah, et av mine absolutte favorittmerker! Takk for link til hjemmesiden, den har jeg aldri greid å finne. Jeg har ei jakke med broderier derfra, men den er kort. Mener å huske at Mei kjøpte seg en lang variant.

Gammel 11-02-10, 23:34   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

St-Martin er helt fantastisk! Jeg sliter litt med å finne merket etter at Neste Stopp gikk konk, men dog...

Gammel 11-02-10, 23:36   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

St-Martin er helt fantastisk! Jeg sliter litt med å finne merket etter at Neste Stopp gikk konk, men dog...

Ja, jeg har ikke sett det hos arvtakeren Freequent. Det er en butikk på Grünerløkka som fører en god del (Med og uten), og så fant jeg to gensere på salg her i Lillestrøm sist lørdag. Dama i kassa kunne imidlertid berette at de skulle slutte å ta inn dette merket.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.