Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken kjent person/figur har en stil du liker?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-10, 10:52   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken kjent person/figur har en stil du liker?

Og nå snakker vi motemessig. :shallowHal in need of inspiration:

Jeg liker stilen som Sarah Jessica Parker hadde i Sex and the city. Det at hun blander mønstre og farger synes jeg er kult. Har fått inspirasjon fra det, selv om ikke jeg er like vågal. Det er ikke alt hun har på som er like fint, men det er mye som er utrolig tøft.

En annen som jeg henter inspirasjon fra er Kate Moss. Hun er veldig ofte enkel og sortkledd, men setter sammen ting på en fin måte synes jeg.

Såh, hva med deg?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 11:01   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjent person/figur har en stil du liker?

Hm, si det. Jeg kjenner nesten ikke til noen kjendiser lenger. Jeg har absolutt ikke sansen for Silje Nergaard musikalsk, men hun har tidvis opptrådt i noen veldig fine kjoler. Og en del ganske stygge, viser googling. Hilde Hummelvoll og jeg har ganske lik kjolesmak, tror jeg. Og Helene Sandvig i Puls.

Sex og singelliv har jeg aldri sett, men den grønne kjolen der hadde ikke vært meg imot. Den hvite til høyre, derimot ...

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 11:07   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jupp, den grønne kjolen er kjempefin!

minibolle mai 2012
Gammel 12-02-10, 11:09   #4
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan ikke komme på noen...

Gammel 12-02-10, 11:33   #5
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes at Trinny & Susannah ofte har på seg klær som jeg synes er fine og som jeg kan se meg selv bruke. (Men ikke alltid da). Synes at stilikoner ofte har fine klær, men ikke klær som jeg kunne brukt. Disse synes jeg er flinke til å ha litt stil, men på en praktisk måte. Jammen bra, siden det er jobben deres....

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 11:46   #6
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den grønne kjolen med tilbehør som SJP hadde i Sex og singelliv filmen er drømmen! Jeg liker stilen hennes veldig godt. De som har en stil jeg liker har dessverre som oftes helt ulik kroppsfasong fra meg, så det er ikke noe jeg kunne kopiert.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 11:49   #7
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes Pink er kjempetøff! Kopierer noen ganger stilen hennes litt til festbruk. Til hverdags må jeg si at noen av de Kate Moss-bildene som lå i HI var veldig fine, likte særlig det første med sorte støvletter, grå bukse osv.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 11:50   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde jeg vært slank og vakker som Dita von Teese...

Gammel 12-02-10, 11:56   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Det er sant, sindrome, Trinny og Susanna har ofte mye fint. Jeg ser mest på Trinny, siden jeg har likest kropp som henne. Og blir ofte inspirert.

minibolle mai 2012
Gammel 12-02-10, 12:23   #10
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lisbeth Salander:

Pink:

Gwen Stefani:

Gammel 12-02-10, 12:46   #11
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Pink!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 12:47   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Jeg bytter tydeligvis mellom Salander-berta og Kate Moss. Fiffig. I dag er det mest Lemmy, må jeg innrømme.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.