|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hvilken kjent person/figur har en stil du liker?Og nå snakker vi motemessig. :shallowHal in need of inspiration:
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Hvilken kjent person/figur har en stil du liker?Hm, si det. Jeg kjenner nesten ikke til noen kjendiser lenger. Jeg har absolutt ikke sansen for Silje Nergaard musikalsk, men hun har tidvis opptrådt i noen veldig fine kjoler.
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken kjent person/figur har en stil du liker?Jupp, den grønne kjolen er kjempefin!
|
|
|
#5 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken kjent person/figur har en stil du liker?Jeg synes at Trinny & Susannah ofte har på seg klær som jeg synes er fine og som jeg kan se meg selv bruke. (Men ikke alltid da). Synes at stilikoner ofte har fine klær, men ikke klær som jeg kunne brukt. Disse synes jeg er flinke til å ha litt stil, men på en praktisk måte. Jammen bra, siden det er jobben deres....
|
|
|
#6 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken kjent person/figur har en stil du liker?Den grønne kjolen med tilbehør som SJP hadde i Sex og singelliv filmen er drømmen! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Hvilken kjent person/figur har en stil du liker?Jeg synes Pink er kjempetøff! Kopierer noen ganger stilen hennes litt til festbruk. Til hverdags må jeg si at noen av de Kate Moss-bildene som lå i HI var veldig fine, likte særlig det første med sorte støvletter, grå bukse osv. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken kjent person/figur har en stil du liker?Det er sant, sindrome, Trinny og Susanna har ofte mye fint. Jeg ser mest på Trinny, siden jeg har likest kropp som henne. Og blir ofte inspirert.
|
![]() |
|
|