|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
Salg på T2H (på Junior barneklær feks?)Noen som har sett et T2H-salg? Det pleier komme på Junior barneklær (eksempelvis på Manglerud senter) sånn etterhvert. Sist jeg var innom Junior på Storo var det mye salg, men ikke T2H. Noen som har sett noe sted? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Salg på T2H (på Junior barneklær feks?)Bebito hadde noe på salg da jeg var der på lørdag, men det var ikke mye, og det er jo i Trondheim.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Salg på T2H (på Junior barneklær feks?)Junior på Triaden har hatt, men bare små størrelser igjen. |
|
|
|
#4 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Salg på T2H (på Junior barneklær feks?)Var på Junior på Sandvika Storsenter i går, og de hadde ikke én eneste T2H-dress.
|
|
|
#5 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Salg på T2H (på Junior barneklær feks?)Junior på Jessheim hadde først 30%, samme med Triaden. Ta kjøpte jeg TTH todelt sett. Nå har de hatt 50% på Jessheim en liten stund og har desverre veldig lite TTH igjen, men hadde litt Reimatec, todelt TTH, Troll og Twins. Noen TTH dresser i små str. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: Salg på T2H (på Junior barneklær feks?)Junior på Manglerud hadde hvertfall 50% salg på Troll dresser da jeg var innom på torsdag, men jeg sjekket ikke om det også gjaldt andre ting (Troll dressene hang på stativ utenfor butikken). |
|
|
|
![]() |
|
|