Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Str og farge på Ticket dunjakke?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-10, 14:39   #1
amelia
Superaktiv

Medlem siden: Aug 2007
amelia er litt kulamelia er litt kul
Standard

Str og farge på Ticket dunjakke?

Noen som har erfaringer med Ticket to heaven dunjakken? Tenkte bestille til lillebror og storesøster her. Lillebror får farge navy, men til storesøster sliter jeg med å velge farge og str. Hun skulle egentlig hatt str 128 og det har de i fargen "bright violet", mens fargen navy finnes i str 134. så: skal hun være lik lillebror og ha en litt romslig jakke eller være mer "jentete" i bright violet Navy er jo fin med rosa lue etc da, bright violet er kanskje litt vanskeligere å matche til..

Hva ville dere valgt?

amelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 14:44   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Str og farge på Ticket dunjakke?

De er store i str.Jeg ville valgt 128.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 14:46   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jeg spørre hvor du bestiller?

apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 14:47   #4
amelia
Superaktiv

Standard

www.ticket2heaven.dk
Super service, men ikke spesielt billigere enn i Norge

Gammel 18-02-10, 14:48   #5
amelia
Superaktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

De er store i str.Jeg ville valgt 128.

Så da bør det bli den i bright violet da. Noen som har den fargen fra Ticket?

Gammel 18-02-10, 14:49   #6
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amelia, her.

www.ticket2heaven.dk
Super service, men ikke spesielt billigere enn i Norge

Takk. Jeg skulle kjøpt et todelt sett til neste år, men jeg synes størrelse er vrient. Får kanskje vente til høsten.

Gammel 18-02-10, 14:50   #7
amelia
Superaktiv

Standard

Og ikke minst fargevalg! hjelpes. Jeg har kjørt meg helt fast her jeg
Str.messig blir det altså best med en jakke i bright violet til storesøs og en i navy til lillebror. Tenkte kanskje det var fint om de matchet, men hellerlitt mot den i bright violet likevel her nå...

Gammel 18-02-10, 14:54   #8
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Beklager at jeg avsporer tråden litt, Amelia, men med nedslag i pris som det er der inne og dansk valuta, blir det fremdeles like dyrt som i Norge? Man får vel fort moms i tillegg?

Gammel 18-02-10, 15:00   #9
amelia
Superaktiv

Standard

Ja med momsen i tillegg blir det ikke noe særlig billigere hvertfall. Men nå er det jo litt salg der inne, så det spørs vel hva man bestiller også. Her har vi ikke særlig utvalg i ticket klær, så derfor bestiller jeg på nett

Gammel 18-02-10, 15:01   #10
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Takk!
Ang det du egentlig lurte på: Det er vel ikke SÅ krise om de ikke matcher. Ser for meg at lillesøster er fornøyd med lilla.

Gammel 18-02-10, 15:02   #11
amelia
Superaktiv

Standard

Ja det er nok det jeg egentlig tror også

Gammel 18-02-10, 16:16   #12
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Tidligere i år erfarte jeg til min overraskelse at en jakkemodell av ticket var relativt liten i størrelse. Ellers bruker jo ticket å være stor i størrelse.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 22:22   #13
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Hvordan får dere det sendt til Norge? Det står jo på siden at de ikke sender utenfor EU-land? (Nettopp forkasta en bestilling der...)

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 22:30   #14
amelia
Superaktiv

Standard

De sender til norge om du tar kontakt med dem hvertfall. De er kjempegreie på kundeservice til å svare på spørsmål etc også

Gammel 18-02-10, 22:32   #15
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tittet på Ticket dunjakke her på nyåret når jeg jaktet på dunjakker til ungene. De modellene jeg fant syntes jeg var litt pinglete egentlig. Så det ble dunjakker fra Bergans i steden. Størrelsesmessig så er det jo ikke noe problem å ha dunjakker litt store, så sant de er myke og gode.

Gammel 18-02-10, 22:33   #16
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av amelia, her.

De sender til norge om du tar kontakt med dem hvertfall. De er kjempegreie på kundeservice til å svare på spørsmål etc også

Så bra.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.