Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takler ikke høyhalsede gensere

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-10, 23:55   #41
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blir kvalt av høyhalsede gensere

Altså, de aller, aller aller fleste barn er blåe når de blir født, det er en naturlig del av fysilogien rundt det å blir født.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 23:56   #42
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jepp! Jeg greier ikke å komme på hva hun heter, men hun har hatt noen ganske flaue selvhjelps/teambuildingkurs hvor folk har forlangt å få pengene tilbake. Mener Magasinet gjorde en artikkel om henne.

Utrolig vittig. Trodde du bare tulla, altså, men det finnes altså en som helt seriøst påstår dette?

Gammel 18-02-10, 23:57   #43
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ingen navlestreng rundt halsen, var ikke over gjennomsnittet blå og liker ikke å ha ting intil halsen. Så jeg tror det er litt vanskelig å bevise teorien.

Imma: Ja, faktisk! Damen har en hjemmeside som beskriver alle disse teoriene, men jeg finner den ikke igjen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 00:00   #44
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant den!

Fødselens senvirkninger. Utrolig morsom lesning.

Gammel 19-02-10, 00:01   #45
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Altså, de aller, aller aller fleste barn er blåe når de blir født, det er en naturlig del av fysilogien rundt det å blir født.

Det vet jeg, men han var mørkere blå. Ikke sånn her (setter inn en blå smiley men på en måte vanskelig å forklare egentlig. Navlestrengen satt stramt rundt halsen hans så det ut som.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 00:10   #46
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Standard

Det kan jo være andre grunner til at min sønn ikke liker å ha noe rundt halsen,jeg bare tenkte det kunne ha en sammen heng med at han hadde navlestrengen rundt halsen da han ble født. Men som sagt det kan helt andre grunner til det.

Gammel 19-02-10, 00:13   #47
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Standard

Jeg fant den!

Dette toppar heile driden. Men lengre og lengre ned ble det jo kun dønn tragisk.

Gammel 19-02-10, 00:13   #48
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samme hvilken årsak, jeg vil bli kvitt det!

Gammel 19-02-10, 00:17   #49
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Siw, her.

Det kan jo være andre grunner til at min sønn ikke liker å ha noe rundt halsen,jeg bare tenkte det kunne ha en sammen heng med at han hadde navlestrengen rundt halsen da han ble født. Men som sagt det kan helt andre grunner til det.

Men altså jeg avfeier ikke det helt. Noen få barn kan bli strangulert av navlestrengen og være preget av det etter fødselen. Og man vet at dype inntrykk kan sette spor i underbevisstheten. Men den linken til Glitter mangler jo hold på så mange punkter at det kun blir latterlig.

Gammel 19-02-10, 00:20   #50
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Standard

Nå har ikke jeg lest den linken da, men er enig i det du skriver over her

Gammel 19-02-10, 00:22   #51
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Siw, jeg sier ikke at det ikke er slik i ditt tilfelle, jeg tror bare ikke det er slik alltid.

Gammel 19-02-10, 00:27   #52
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fant den!

Dette er ikke seriøst ment, nei? og litt

Gammel 19-02-10, 00:29   #53
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan gå med høyhalsede gensere, men jeg liker det ikke. Hals og skjerf går bra så lenge jeg er ute, men det vrenges av så fort jeg kommer inn. Ermene må være korte eller halvlange - har de hel lengde, vrenger jeg dem opp på armen så fort jeg er innendørs.

Og safran - jeg digger deg - trodde det bare var meg som ikke får puste av å ha på klokke.

Forresten - mannen min er født nesten 3 måneder for tidlig, og han kommer kronisk for seint til ting. Noe må være alvorlig galt et sted her.

Gammel 19-02-10, 00:49   #54
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Standard

Siw, jeg sier ikke at det ikke er slik i ditt tilfelle, jeg tror bare ikke det er slik alltid.

Skjønner det, nei det er nok ikke alltid sånn nei.
(jeg gikk bare litt forsiktig i dørene her )

Gammel 19-02-10, 00:53   #55
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg fant den!

Åh, den!
Jg har lest den før, det er hysterisk morsomt.
Vel er jeg alternativ altså, men ett sted går grensen, selv for meg.

Gammel 19-02-10, 00:59   #56
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg fant den!

Gosj!

Hadde ingen fødsel som lignet på noen av disse - hva skal det bli av min vesle jente...

Gammel 19-02-10, 01:04   #57
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Min mann er likeens, og ikke en gang hard eksponeringsterapi fungerer. Det er nyttløst. Jeg er for barmfager til å kunne ha høy hals.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hvordan arter det seg? :nysgjerrig:

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Damer med store fine pupper ser kjapt ut som de har en stor pupp i pologenser. Hvis jeg skal ha hals, så må det være en stor løs hals som henger litt nedover.

Mulig Elinblu lurte på hvorfor barmfagre kvinner ikke kan ha høy hals. Men jeg lurer på hvordan hard eksponeringsterapi i praksis foregår overfor mannen din?

Gammel 19-02-10, 03:41   #58
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg liker også best 3/4-armer (eller kortere) på genserene. Dersom jeg har vanlige lange armer, går jeg som regel med dem brettet opp når jeg er inne.

Du ER nok min forsvunnede tvilling, for sånn er jeg også. Jeg får fnatt av trompetermer og annet fjask som henger ned. Til og med helt vanlig lange ermer skyver jeg oppetter armen.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 08:31   #59
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Standard

Jeg elsker høye halser og skjerf. Føler meg naken uten. Hva forteller det?

Gammel 19-02-10, 10:22   #60
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Mulig Elinblu lurte på hvorfor barmfagre kvinner ikke kan ha høy hals. Men jeg lurer på hvordan hard eksponeringsterapi i praksis foregår overfor mannen din?

Jeg har forsøkt å ikle ham de lekreste gensere med høy hals, men han lager rare lyder og blir blå i fjeset. Han var forøvrig stjernekikker og født til termin, dog alltid litt sent ute.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:12.