|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Noen som vet om det finnes oppskrift på heklet sparkebukse i litt tynt ullgarn?Jeg kan nemlig ikke strikke, men er ganske god på hekling. Og jeg vil så gjerne lage en deilig sparkebukse til babyen i magen som hun kan bruke til høsten/vinteren. Ull, ikke for tykt garn
![]() |
#2 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet om det finnes oppskrift på heklet sparkebukse i litt tynt ullgarn?Jeg synes du kan hekle denne
![]() |
#3 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet om det finnes oppskrift på heklet sparkebukse i litt tynt ullgarn?Jeg er ikke hjemme nå, men jeg tror jeg har et oppskriftshefte med en hekla bukse. Den kan du i så fall få av meg. Ellers har Garnstudio en fin hekla kjole, vet ikke om du har sett den? http://www.garnstudio.com/lang/no/vi...d_id=4&lang=no
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som vet om det finnes oppskrift på heklet sparkebukse i litt tynt ullgarn?Takk for tips! I utgangspunktet er det bukse jeg vil lage ja. Kjole blir litt mer upraktisk ser jeg for meg.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som vet om det finnes oppskrift på heklet sparkebukse i litt tynt ullgarn?IOA: Fint om du kan sjekke oppskriften når du kommer hjem.
![]() |
|
|