|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Den beste vår-/høstdressen?Hvilket merke/type liker du best?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste vår-/høstdressen?Har ikke prøvd så mange. Reflex, Helly Hansen og Skogstad. Mest fornøyd med Reflex. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste vår-/høstdressen?Vår og høst liker jeg P.OP, men helst todelt, siden det er buksa som blir mest skitten. Velger da ei mørk bukse. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Drømmer
|
Sv: Den beste vår-/høstdressen?Vi har prøvd endel dresser, favoritten er Rampetroll og Troll med uttagbart for. Helly hansen kommer på en god andre plass. Sist redigert av Chablis : 21-02-10 kl 00:27. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Den beste vår-/høstdressen?Skrev jeg ikke vitterlig et svar her? (Nei, jeg gjorde ikke det, det var en annen tråd)
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Den beste vår-/høstdressen?Jeg forventer ikke at vår-/høstdressen skal være vanntett, men at den skal holde unna en del fukt. Til regnvær har vi regntøy og det har vært det eneste som har funket.
|
|
|
#8 |
|
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Den beste vår-/høstdressen?I så fall holdt reflexdressen også. Vi kjøpte ikke regndress i fjor vår rett og slett fordi vi ikke lekte ute når det regnet, han var så liten. Og med den dressen vi kjøpte i høst tenkte vi at "regndress kjøper vi når behovet oppstår", og det har det ikke gjort enda.
|
|
|
#9 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Den beste vår-/høstdressen?Vi har ikke prøvd så mange da, men er veldig fornøyd med TTH sin. Brukte bare den og ikke regntøy fra April til Oktober/November og poden var tørr og fin hele sesongen. I tillegg ser den nesten ubrukt ut.
|
|
|
#11 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Den beste vår-/høstdressen?Av de jeg har testet, HH, Reima, Troll, Isbjørn, POP, Reflex, MiniAture (som jeg kommer på) synes jeg kun tre stk holdt mål. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste vår-/høstdressen?Vi har hele tiden brukt Reimatec vår/høstdress til snuppa, helt fram til sist høst. Da var hun 5 1/2 år og ville helst slippe å ha på hel dress. Så lenge regndress også hang i barnehagen, ble det ofte til at hun valgte det fremfor den hele Reimatec dressen - og resultatet var ofte våt unge. Så kjøpte jeg P.OP todelt sett til henne og tok regndressen hjem. Resultatet var tørr unge |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Den beste vår-/høstdressen?Har best erfaring med Reima |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Den beste vår-/høstdressen?Ser ut til at det kan være lurt å gå for PoP igjen ja. Må bare sjekke om knerten har vokst ut av Ticketdressen, ellers tyner vi den ut våren.
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste vår-/høstdressen?Jeg har bare prøvd Reima og Reflex, jeg synes de holdt barnet like tørre begge to. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Den beste vår-/høstdressen?Av de vi har hatt - Reimatec, Skogstad, T2H, HH, Reflex, Mikk-line og Troll - må jeg si at ikke mye slår T2H. Storebror svømte! i vann og var ikke våt inni dressen. Det virkelig rant av hele ungen. |
|
|
|
#19 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Den beste vår-/høstdressen?Vi har aldri hatt vårdresser eller høstdresser. Uten om sparkjøp sin parkdress uten noe fòr.
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Den beste vår-/høstdressen?Har prøvd ticket og Reima. Synes Reima var veldig vanntett, men hun var bare 2 år. Barnehagen her er ikke flink til å bruke vårdresser, de tar alltid på regnklær fordi her er litt fukt, så jeg har liksom aldri fått testa det skikkelig. |
|
|
|
![]() |
|
|