|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ReimaTec versus ReimaTec+Hvorfor innbiller jeg meg at jeg er mer fornøyd med ReimaTec dressen til lillebror, enn ReimaTec+ til storesøster. Er de lettere? Annet type stoff der snø preller lettere av? Jeg hadde trodd jeg skulle oppfatte det motsatt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ReimaTec versus ReimaTec+Vi har begge og jeg ser helt klart at + dressen tåler myyyye mer, den vanlige tec-dressen |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: ReimaTec versus ReimaTec+Reima Tec + virker vel litt mattere i stoffet kanskje? personlig synes jeg blanke stoff virker mer appelerende av en eller annen grunn Sist redigert av amelia : 21-02-10 kl 22:49. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: ReimaTec versus ReimaTec+Reimatec er blankere i stoffet, mykere og lettere. Og dermed bedre egnet for småbarn. Reimatec + er mattere (cordura), litt stivere, men MYE mer slitesterke. Godt egnet for større barn.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ReimaTec versus ReimaTec+Er kanskje det at den er litt tyngre og ser litt mer slitt ut som gjør at jeg oppfatter det sånn? Men tror begge ungene er fornøyde. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: ReimaTec versus ReimaTec+Corduradelen i Reimatec+ gjør dressen ganske mye tyngre og stivere. I tillegg til at stoffet er grovere og skitten sitter mye bedre fast. Men mer slitesterk er den jo...
|
|
![]() |
|
|