Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

ReimaTec versus ReimaTec+

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-10, 22:29   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

ReimaTec versus ReimaTec+

Hvorfor innbiller jeg meg at jeg er mer fornøyd med ReimaTec dressen til lillebror, enn ReimaTec+ til storesøster. Er de lettere? Annet type stoff der snø preller lettere av? Jeg hadde trodd jeg skulle oppfatte det motsatt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 22:33   #2
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: ReimaTec versus ReimaTec+

Vi har begge og jeg ser helt klart at + dressen tåler myyyye mer, den vanlige tec-dressen
har synlig slitasje på knær enda den ble tatt i bruk etter all snøen kom.
Snøen preller lettere av tec enn tec+, men de er like vanntette uansett.
Synes det ikke er noe forskjell på vekten, har en av hver i samme str.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 22:43   #3
amelia
Superaktiv

Medlem siden: Aug 2007
amelia er litt kulamelia er litt kul
Standard

Reima Tec + virker vel litt mattere i stoffet kanskje? personlig synes jeg blanke stoff virker mer appelerende av en eller annen grunn Selvom det viser seg gang på gang at de matte stoffene er de som regel er mest slitesterke

Sist redigert av amelia : 21-02-10 kl 22:49.
amelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 22:53   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Reimatec er blankere i stoffet, mykere og lettere. Og dermed bedre egnet for småbarn. Reimatec + er mattere (cordura), litt stivere, men MYE mer slitesterke. Godt egnet for større barn.

Gammel 21-02-10, 23:56   #5
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Er kanskje det at den er litt tyngre og ser litt mer slitt ut som gjør at jeg oppfatter det sånn? Men tror begge ungene er fornøyde.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 00:10   #6
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Corduradelen i Reimatec+ gjør dressen ganske mye tyngre og stivere. I tillegg til at stoffet er grovere og skitten sitter mye bedre fast. Men mer slitesterk er den jo...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.