|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Petter Northug | |||
Synes han er rå, og har egentlig sans for kommentarene. Krydder i sporten. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
73 | 45,91% |
Synes han er kjempegod på ski, men liker ikke kommentarene. |
27 | 16,98% |
Har ingen formening om han. |
40 | 25,16% |
Liker han ikke, og synes han burde holdt seg for god til å slenge kommentarer. |
19 | 11,95% |
Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Jeg er så enig med Zöe.
![]() |
#23 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Jeg synes han er et råskinn på ski, og er utrolig imponert over det han gjør. Men jeg er ikke like imponert over det han sier. Synes mye han sier er pinlig. Når det er sagt, så kan han slenge så mye med kjeften han bare vil for min del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Leser
|
![]() Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?
Generelt sett er jeg enig.
![]() |
#25 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Hvordan han er i virkeligheten spiller ingen rolle her, synes jeg. Det han presterer i kombinasjon med kommentarene fungerer positivt for meg. Det er vel noe med at han bryter sen del forventninger. Skiløpere skal være ydmyke, respektfulle og glad på andres vegne. "Sport er sport"... "noen gang vinner du, noen gang taper du..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
nygift
|
![]() Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Han er et råskinn på ski, men han oppfører seg litt barnslig til tider, mtp de uttalelsene han har hatt i tidligere skirenn (det er så lett og dette er et barneskirenn) som han har vunnet.
![]() |
#27 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Jeg aner ikke noe om hva han driver og snakker om, men han føyer seg inn som enda en i rekken av urstygge langrennsløpere.
![]() |
#28 |
Erfaren nok
|
![]() |
#29 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Svær i kjeften og kjapp er en uslåelig kombo der jeg er fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
intro
|
![]() |
![]() |
#31 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Det handler nok om selvtilliten, og det gjelder nok for mange. Mange kvinner liker menn som uttrykker stor selvsikkerhet. Det er attraktivt. Tenk bare så mange som liker Kurt Nilsen. Sjarmen ligger i væremåten eller hva de utstråler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Jeg synes han hadde vært tusen ganger kulere om man kunne ane bittelitt selvironi noen ganger. Det er det lite av og jeg synes at sånne hanekyllinger er kjedelige i lengden.
![]() |
#34 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Jeg synes han er et forfriskende innslag i sporten.
![]() |
#35 |
Absolut ateist
|
Ja, kan du tenke deg. De er vel gullgravere hele gjengen, må være det for å ville kle seg naken med han der. :grøss:
![]() |
#36 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Jeg syns han er herlig. Han er så vidunderlig udressert, og helt seg selv. Han blir fort nok farget av og formet av forventningene til pressen, og kommer nok han og til og oppføre seg pent og pyntelig. Kanskje. Tror vi har hatt noen slike råskinn innenfor sporten før også. Alberto Tomba, (Tomba La Bomba) var en av dem såvidt jeg kan huske. Tennis har også hatt noen storkjefta "småunger". Men merkelig nok er det disse kruttønnene som gjør det morsomt å se på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Jeg skjønner forresten ikke hvorfor Gunde Svan føler behov for å uttale seg hele tiden, og hvorfor han furter over taktikk til Northug etc.
![]() |
#38 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Dronningen - jeg synes også det er stas med folk som er ukonvensjonelle.
![]() |
#39 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Jeg synes dog han hadde snasen overkropp da han kledde av seg i går.
![]() |
#40 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Jeg liker Nordthugen jeg, selv om det han sier i blant bærer preg av at det ikke har blitt filtrert først. Det er skitalentet hans som får min oppmerksomhet, og så lenge han forøvrig står for sunne verdier, så er det slettes ikke nøye for meg hva slags flåsetheter han lirer av seg.
![]() |
![]() |
|
|