Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Noen som har handlet fra pingpong-online.de?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-10, 13:12   #1
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Ulykkelig

Noen som har handlet fra pingpong-online.de?

Det har jeg gjort et forsøk på. For leeeeeenge siden.

Bestilte et Britax Rømer BabySafe pluss med base derfra i januar.
De skulle få det inn i uke 4 og deretter sende det til meg.
I slutten av januar sendte jeg dem en mail og lurte på om setet snart var på vei.
Fikk svar 2. februar at de ventet setet innen 2-3 dager og deretter skulle dem sende det til meg.

Jeg har betalt 166 euro for sete, men enda ikke fått det. I morger en det 2 mars, 1 mnd siden jeg fikk sist mail fra dem.
Jeg har sendt sikkert 4-5 mail i seiner tid, men får ikke lenger svar!!

HVA GJØR JEG??????

Har betalt det med mastercard, nettopp i sikkerhet dersom noe skulle skje.
Men hvordan går jeg frem nå??

Er såååå lei meg, følte jeg hade gjort en god handel. Siden jeg ikke kan tysk kan jeg heller ikke ringe dem. Engelsken min er også for dårlig.

Denne siden:
http://www.pingpong-online.de/osc/

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 13:26   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har handlet fra pingpong-online.de?

Jeg har handlet derfra flere ganger, og har forsåvidt vært greit fornøyd. De er dårlige på tilbakemeldinger, men jeg har fått varene som jeg skal hver gang.

Gammel 01-03-10, 13:39   #3
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Jeg har også god erfaring derfra. Håper det ordner seg for deg

Gammel 01-03-10, 13:40   #4
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Men hvor lenge venter man på varen? 2 mnd siden jeg bestilte.
Og hvordan får man pengene tilbake dersom det ikke dukker opp noe?
Noen som vet?

Gammel 01-03-10, 13:46   #5
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når du gir opp så ringer du til MasterCard.

Gammel 01-03-10, 13:53   #6
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Når du gir opp så ringer du til MasterCard.

Ok, da får jeg gi dem et par dager til. Da gidder jeg nok ikke vente mer.

Gammel 01-03-10, 14:46   #7
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også bestilt derfra uten problem, men det er visstnok en kjent sak at de er trege med utsending av varene.

Gammel 01-03-10, 14:52   #8
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Jeg har også bestilt derfra uten problem, men det er visstnok en kjent sak at de er trege med utsending av varene.

Det har jeg også fått med meg, spesielt i tiden på NM.

Gammel 01-03-10, 16:36   #9
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Ja ok. Da får jeg gi dem litt til tid.
Trenger jo ikke sete med det første, men greit å få ting man har betalt for i hus.

Gammel 01-03-10, 16:43   #10
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Ja ok. Da får jeg gi dem litt til tid.
Trenger jo ikke sete med det første, men greit å få ting man har betalt for i hus.

Hva med å sende mail til de der du informerer om å varsle mastercard, om du ikke får varen. Da får du jo en ekstra sjans til å få svar fra de?

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 16:52   #11
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Hva med å sende mail til de der du informerer om å varsle mastercard, om du ikke får varen. Da får du jo en ekstra sjans til å få svar fra de?

Jeg har skrevet en hel del mail i det siste, så kan alltids skrive en til!

Gammel 01-03-10, 23:17   #12
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det var der jeg kjøpte basen til bilsetet Lillebror brukte den første tiden. Det tok evigheter fra jeg bestilte til vi fikk det. Husker ikke hvor lang evigheten var, men jeg bestilte heldigvis i god tid før fødselen for vi fikk det før han ble født. Mener å huske at jeg bestilte i februar, Lillebror er født i slutten av juni.

Gammel 02-03-10, 01:17   #13
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestilte derfra i 2003 (i gamledager), og da gikk alt kjapt.....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 10:21   #14
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg bestilte derfra i 2003 (i gamledager), og da gikk alt kjapt.....

Jeg har samme erfaring.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 11:02   #15
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Trist at jeg ikke skal få oppleve det på samme måte.

Gammel 03-03-10, 15:54   #16
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Har handla derfra mange ganger, og alltid fått ting. De er dårlige på tilbakemeldinger, men ting har kommet. Det tar jo gjerne lang tid med slike ting. Du får det nok. Det tok gjerne et par måneder på vognene jeg kjøpte. Har bestilt 2-3 vogner derfra, bilseter, vognposer og annet utstyr.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 16:19   #17
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Takk for svar Dronningen.
Jeg får bare smøre meg med tålmodighet.

Gammel 11-03-10, 10:33   #18
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Å da fikk jeg oppdateringsmail fra Ping Pong!!
Sete med base er sendt i dag.

Jeg er såååååå lettet og glad.

Gammel 11-03-10, 10:36   #19
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra at det ser ut til og ordne seg. Jeg har handlet vogn hos dem tidligere og var veldig fornøyd bare varene kom, men informasjon underveis om forsinkelser og når varen var sendt så jeg aldri noe til.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 14:40   #20
kent@adkom.no
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2010
kent@adkom.no har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ligg langt unna pingpong

Anbefaler alle å ligge LANGT UNNA PINGPONG. Vi kjøpte en barnevogn og fikk den og alt var bra. Vi bestilte deretter en til, men den kom aldri. Vi ba om å få pengene tilbake, hvilket de svarte positivt på, men siden får vi aldri mer tak i dem. Nå har det gått ca 2 måneder. Har også lest at de svarer og behandler ettersom de har lyst, hvilket betyr at det er meget usikkert om du hører noe fra de eller ei. Vi trodde vi tjente penger på første vogn, men har nå tapt over 5000 kr på andre vogn, hvilket betyr at dette er blitt et stort tap totalt sett. Så min anbefaling er sterkt å LIGGE UNNA. Kjøp i Norge og heller betal litt ekstra. Ansolutt verdt bryet enn å gi pengene til kjeltringer i utlandet

kent@adkom.no er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.