|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Tips: Familiebutikken selger Troll Vårdress til 499,-http://www.familiebutikken.no/vardre...tic-troll.html og http://www.familiebutikken.no/vardress-blush-troll.html
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: TrTips, Familiebutikken selger oll Vårdress til 499,-Hehe, her skulle det selvsagt stå Tips, Familiebutikken selger Troll vårdress til 499,-.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Tips: Familiebutikken selger Troll Vårdress til 499,-(
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Tips: Familiebutikken selger Troll Vårdress til 499,-Jeg blir så gærn av disse lyse fargene!
|
|
|
#5 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips: Familiebutikken selger Troll Vårdress til 499,-Er Troll bra?
|
|
|
#7 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tips: Familiebutikken selger Troll Vårdress til 499,-477kr ink porto var jo en kjempebra pris på denne.
|
|
|
#8 |
|
Grubler.
Sv: Tips: Familiebutikken selger Troll Vårdress til 499,-Er det noen flere som handlet denne? Eller har handlet derfra tidligere?
|
|
|
#9 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips: Familiebutikken selger Troll Vårdress til 499,-Jeg har handlet fra dem tidligere, varene kom raskt i posten.
|
|
|
#10 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips: Familiebutikken selger Troll Vårdress til 499,-Jeg har handlet av de, fikk varene kjempe fot, ink en snikers sjokolade med en liten hilsen på |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Grubler.
Sv: Tips: Familiebutikken selger Troll Vårdress til 499,-Da satser jeg på at jeg hører fra de i løpet av et par dager. Det stod i mailen at de sendte oppdateringer etterhvert.
|
|
|
#13 |
|
Drømmer
|
Sv: Tips: Familiebutikken selger Troll Vårdress til 499,-De sender som regel varene fort , men det hjelper fint lite når dressen jeg bestilte manglet i pakken.Sendte 3 mailer uten å få svar, ringte flere ganger å, først etter en uke fikk jeg tak i de. De sendte dressen samme dag. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Tips: Familiebutikken selger Troll Vårdress til 499,-Disse er både slitesterke og relativt vanntette?
|
|
|
|
#15 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Tips: Familiebutikken selger Troll Vårdress til 499,-Jeg har god erfaring med troll i forhold til slitestyrke. Vår gutt har brukt denne Trolldressen i ett år nå (samme dress) og jeg synes etter hvert den mister den vannavstøtende evnen (den var bra det første halve året i forhold til dette). På vinterstid er den kjempefin likevel pga ulldressen jeg bruker inni som "stopper" vannet fra å komme inn til huden. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Grubler.
Sv: Tips: Familiebutikken selger Troll Vårdress til 499,-Dressen har kommet. Den så veldig god og fin ut.
|
|
|
#17 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Tips: Familiebutikken selger Troll Vårdress til 499,-Har også bestilt dress derifra nå, den kom i postkassa etter to dager, og vi er veldig fornøyde - til tross for at den er veldig lys og sikkert ikke ser så pen ut om et år. Storebror er 107 cm høy og fikk dress i 116. Den er stor, men det gjør ingenting på Trolldressene. De kan strammes i livet og er gode å bevege seg i. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips: Familiebutikken selger Troll Vårdress til 499,-Takk for tipset da har jeg bestilt til sønnen. |
|
|
|
![]() |
|
|