|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Salt in the rainbow
|
![]() Heklehjelp! Haster!Jeg hekler noen babyballerina nå, og det er en amerikansk oppskrift. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Heklehjelp! Haster!Høres ut som om du skal hekle *1 fm i 2 staver (dvs man hopper over den ene staven), så hekle 1 fm i 1 stav, så 1 fm i 1 stav* Repetere 4 ganger. Da tar du inn.
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Heklehjelp! Haster!
Nei. Mener at du skal hekle fm i stavene. Altså ta sammen 2 staver med 1 fm. Men mulig det er feil, siden jeg ikke har sett resten av oppskriften.
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Heklehjelp! Haster!Men hvis det er meningen at du skal øke her, blir det *2 staver i 1 fm, 1 stav i en fm, 1 stav i 1 fm*, repeter 4 ganger og ta fm på resten av runden.
![]() |
#10 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Heklehjelp! Haster!Row 1: ch 15, sc in 2nd ch from hook, 13 sc, 4 sc in first back loop, 12 sc, 2 sc in last back loop. (32 sc) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Heklehjelp! Haster!Tror jeg fant det ut: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Heklehjelp! Haster!Ser ut som om du fant det ut der ja, hvis meningen er å minke. Jeg har ikke gjort sånn minking med staver før.
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Heklehjelp! Haster!Her viser de vanlig minking, men ikke staver, så jeg aner ikke om det er til hjelp i det hele tatt. (Kilde: youtube.com)
![]() |
|
|