Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke fargekombinasjon skal vi velge?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Hvilken kombinasjon med sportsvogn + stelleveske bør vi gå for?
Rød sportsvogn + kirsebærblomstret stelleveske 25 58,14%
Rød sportsvogn + sort/rundingmønstret stelleveske 2 4,65%
Sort sportsvogn + kirsebærblomstret stelleveske 9 20,93%
Sort sportsvogn + sort/rundingmønstret stelleveske 7 16,28%
Deltakere: 43. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-10, 10:38   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke fargekombinasjon skal vi velge?

Vi har bestemt oss for vogn til det nye familiemedlemmet, og det blir en Easywalker QTRO.

Utfordringen blir å velge farge. Vi vil ha rød bag, det er bestemt. Bagen blir ikke brukt så lenge at vi rekker å bli lei den uansett.

Bagen ser sånn ut, og vi har denne vinterposen som nok kommer til å bli brukt i både bagen en stund og i sportsvognen etterpå:

Så til sportsvogndelen. Vi er veldig usikre på farge her. Jeg kunne på en måte tenkt meg rød her også, men jeg er redd for at jeg vil gå lei den og at den kanskje blir fortere skitten og stygg?

Foreløpig står vi mellom rød og svart.

Også står vi mellom to stellevesker.
Stelleveske blir enten med kirsebærblomster eller sort/rundinger:

Hva synes du vi bør velge av sportsvogn og stelleveske?? Kommer poll på kombinasjonene.

minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 09-03-10 kl 11:09.
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 10:41   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke fargekombinasjon skal vi velge?

Jeg ville valgt rød/kirsebærblomst! Hvorfor skulle man bli lei av en rød vogn? Vi har en knall grønn vogn, og vi blir aldri lei. Dessuten blir svart vogn mer varm i sola (og falmer kanskje også). Sølesprut synes ofte vel så godt på svart. Og jeg antar at trekket kan vaskes?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 10:45   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ååå, jeg liker deg Kanina! Sånne logiske forklaringer er jeg glad i. Vi gikk faktisk fra svart til orange fordi vi var så innmari leie den svarte vogna til knerten. Så gikk vi til rød og så til svart igjen. Jada, vi har prøvd noen gitt.

Og trekket kan vaskes, det gjorde vi med den orange Easywalkeren vi hadde.

minibolle mai 2012
Gammel 09-03-10, 10:46   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rød vogn og den blomstrete veska. Jeg synes ikke svart er en veldig praktisk farge på vogn. Særlig ikke når barnet blir eldre og har sko på. Alt viser på trekket.

Gammel 09-03-10, 10:49   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rød.

Gammel 09-03-10, 11:04   #6
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Helt enig med de over.....Rød vogn og kirsebærblomstveska....

Hadde selv svart OTH og gikk over til rødt trekk. Angret ikke et sekund. Svart syntes jeg fort ble kjedelig, men den røde ble jeg aldri lei (dessuten synes skitt like godt på svart )

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 11:07   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Takk for mange gode svar. Tror nok kanskje det blir rød sportsvogn ja, med mindre mannen protesterer. Vi har en svart sportsvogn etter knerten som vi skal beholde en stund, så kan jo bytte på litt.

minibolle mai 2012
Gammel 09-03-10, 11:19   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Iallefall kirsebærblomstveska. Du kan si til mannen at vogna er ferrarrirød - for det er den jo.
All ditt vises sykt godt på sort, så det er iallefall et argument mot sort. (jeg er sortmenneske, så jeg ender gjerne opp med det, uten at jeg anser det som bedre på noe vis)

Gammel 09-03-10, 11:55   #9
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Stelleveska med rundinger er mørkeblå, om det kan ha noe å si for valget.

Ellers er jeg enig med de andre her, rød vogn, og stelleveska med røde blomster.

Gammel 09-03-10, 12:01   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Stelleveska med rundinger er mørkeblå, om det kan ha noe å si for valget.

Ellers er jeg enig med de andre her, rød vogn, og stelleveska med røde blomster.

Oj, det var godt du sa. Jeg trodde den var svart. Da er den uaktuell. Takk for tipset!

minibolle mai 2012
Gammel 09-03-10, 12:07   #11
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Oj, det var godt du sa. Jeg trodde den var svart. Da er den uaktuell. Takk for tipset!

Den er jo sort i bærereima, og i enkelte detaljer, men selve rundingene er i mørkeblått. Jeg vurderte nemlig den en periode, helt til jeg innså at jeg kanskje var over stelleveskeperioden. Så da passet det jo greit å bruke samme sum på en annen veske, som var bare til meg!

Gammel 09-03-10, 16:53   #12
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Rød vogn og kirsebærblomster! Vi hadde rød vogn til Snuppa, og gikk ikke lei. Vi kjøpte faktisk en rød Zapp også, jeg syns rød er en flott farge på vogn.

Gammel 09-03-10, 16:55   #13
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Rød vogn og kirsebær-stelleveske

Gammel 09-03-10, 16:58   #14
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Jeg sier meg enig med røkla. Rød + kirsebær. Det blir fiiiint.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 18:39   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Da tror jeg det må bli rød pluss kirsebær gitt.

minibolle mai 2012
Gammel 09-03-10, 20:43   #16
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svart vogn i alle fall. Jeg ble drittlei av min røde og kjøpte nytt trekk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 16:40   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Valget er tatt og vognen er bestilt og har kommet i butikken. Skal hente på søndag eller mandag! Rød bag og rød sportsvogndel. Og etter å ha bildegooglet vognen skjønner jeg at jeg kommer til å være i celebert selskap.

minibolle mai 2012
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.