|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
| Se resultatene: Hvilken kombinasjon med sportsvogn + stelleveske bør vi gå for? | |||
| Rød sportsvogn + kirsebærblomstret stelleveske |
|
25 | 58,14% |
| Rød sportsvogn + sort/rundingmønstret stelleveske |
|
2 | 4,65% |
| Sort sportsvogn + kirsebærblomstret stelleveske |
|
9 | 20,93% |
| Sort sportsvogn + sort/rundingmønstret stelleveske |
|
7 | 16,28% |
| Deltakere: 43. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hvilke fargekombinasjon skal vi velge?Vi har bestemt oss for vogn til det nye familiemedlemmet, og det blir en Easywalker QTRO.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 09-03-10 kl 11:09. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvilke fargekombinasjon skal vi velge?Jeg ville valgt rød/kirsebærblomst!
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke fargekombinasjon skal vi velge?Ååå, jeg liker deg Kanina!
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilke fargekombinasjon skal vi velge?Rød vogn og den blomstrete veska. Jeg synes ikke svart er en veldig praktisk farge på vogn. Særlig ikke når barnet blir eldre og har sko på. Alt viser på trekket.
|
|
|
|
#6 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke fargekombinasjon skal vi velge?Helt enig med de over.....Rød vogn og kirsebærblomstveska.... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke fargekombinasjon skal vi velge?Takk for mange gode svar. Tror nok kanskje det blir rød sportsvogn ja, med mindre mannen protesterer. Vi har en svart sportsvogn etter knerten som vi skal beholde en stund, så kan jo bytte på litt.
|
|
|
#8 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilke fargekombinasjon skal vi velge?Iallefall kirsebærblomstveska. Du kan si til mannen at vogna er ferrarrirød - for det er den jo.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke fargekombinasjon skal vi velge?Stelleveska med rundinger er mørkeblå, om det kan ha noe å si for valget.
|
|
|
#10 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke fargekombinasjon skal vi velge?
Oj, det var godt du sa. Jeg trodde den var svart. Da er den uaktuell. Takk for tipset!
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
Den er jo sort i bærereima, og i enkelte detaljer, men selve rundingene er i mørkeblått. Jeg vurderte nemlig den en periode, helt til jeg innså at jeg kanskje var over stelleveskeperioden.
|
|
|
#12 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke fargekombinasjon skal vi velge?Rød vogn og kirsebærblomster! Vi hadde rød vogn til Snuppa, og gikk ikke lei. Vi kjøpte faktisk en rød Zapp også, jeg syns rød er en flott farge på vogn.
|
|
|
|
#13 |
|
Ferdig!
Hvor: Telemark
Sv: Hvilke fargekombinasjon skal vi velge?Rød vogn og kirsebær-stelleveske
|
|
|
#14 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Hvilke fargekombinasjon skal vi velge?Jeg sier meg enig med røkla. Rød + kirsebær. Det blir fiiiint.
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
|
|
|
#17 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilke fargekombinasjon skal vi velge?Valget er tatt og vognen er bestilt og har kommet i butikken. Skal hente på søndag eller mandag!
|
![]() |
|
|