|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinter- eller vårdress i Oslo om dagen?I dag har det i allefall vært vår. Nå bor jeg utenfor Oslo, så det er litt kaldere, men det blir vinterdress en god stund til. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinter- eller vårdress i Oslo om dagen?Jenta mi har begynt å bruke vårdressen sin...men har to lag ull under.Midt på dagen ble nok det varmt, tenker jeg.
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vinter- eller vårdress i Oslo om dagen?Bor ikke i Oslo, men ganske nært, og her er det fortsatt vinterdress, men i dag hadde han regnbukse på utsiden for å unngå å bli helt kliss klass.
|
|
|
#5 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinter- eller vårdress i Oslo om dagen?Har tatt hjem den varmeste vinterdressen (ColorKids) og sendt med Reimatec+ vinterdressen. Under har hun kun ullundertøy. (idag hadde hun visst hatt på tynn Reima ulljakke under også, men den ble tatt av). Skikkelig vårvær litt nord for Oslo. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
I tenkeboksen
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Vinter- eller vårdress i Oslo om dagen?Nettopp sett beskjed hengt opp i bhg at "nå er det på tide å ta med vårdress"..
|
|
|
#7 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vinter- eller vårdress i Oslo om dagen?Vi debuterte med vårdressen denne uken. Vi bor i et kuldehøl rett utenfor Oslo.
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vinter- eller vårdress i Oslo om dagen?Hmm.. Vårdress altså. Jaja, kanskje vi skal forsøke med det. Eneste jeg synes er at det ofte er kjølig ute i bhg fordi plassen blir liggende i skyggen fra bygninger og noen digre trær.
|
|
|
#9 |
|
Står på egne ben
Sv: Vinter- eller vårdress i Oslo om dagen?Både vinterdress og vårdress. Det er kaldt på morgen og formiddag, men nydelig på ettermiddagen. Det er jo kaldt på bakken siden det er så mye snø ennå, så mine har et ekstra lag tynn ull under vårdressen på beina. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Vinter- eller vårdress i Oslo om dagen?Reimadress til vesla, og et lag ull under er nok. Men idag hadde de ansatte kledd på en tykk ulljakke med hette (sovejakka) utenpå ullbodyen, og inni dressen. Det var mildt sagt i varmeste laget.
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Vinter- eller vårdress i Oslo om dagen?Lillebror brukte vårdressen for første gang i dag.
|
|
|
#13 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Vinter- eller vårdress i Oslo om dagen?TEnkte på det i går og tror nok at storebror på 6 snart går over til vårdressen sin. Har hel ulldress som han kan bruke under. Litt usikker på hva jeg gjør med lillebror på 2 år. Han bruker stort sett en Troll Classic-dress så vi hopper nok bare over et lag under og bruker den videre. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Drømmer
|
Sv: Vinter- eller vårdress i Oslo om dagen?Vinterdress.Ute hele dagen og jeg tror ikke vårdress er nok. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinter- eller vårdress i Oslo om dagen?Vi beholder vinterdressen til begge en god stund til vi, det er MYE snø i uteområdene til barnehagen. Vi regulerer heller med mindre ull under. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Vinter- eller vårdress i Oslo om dagen?
Nord, sør, øst eller vest for Oslo ?? (bare nyskjerrig |
|
|
|
|
|
#17 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinter- eller vårdress i Oslo om dagen?Her brukes vinterdress i bgh til sønnen, og min datter får regndress med hel ulldress under ( går i 2 forskjellige bhg ) |
|
|
|
![]() |
|
|