Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ukens :blond:

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-07, 01:18   #61
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Dæven, Poly.

Ja, altså, jeg har jo ikke akkurat brukt den daglig, eller ukentlig, da. Men stort sett hver gang jeg har kjørt foreldrene mine til flybussen. Nærmest OG ledig - superflaks, ikke sant?!?

Og jeg fikk DET blikket av en nabobil da jeg skulle kjøre derfra. Huffoghuff.

Gammel 27-01-07, 01:23   #62
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, altså, jeg har jo ikke akkurat brukt den daglig, eller ukentlig, da. Men stort sett hver gang jeg har kjørt foreldrene mine til flybussen. Nærmest OG ledig - superflaks, ikke sant?!?

Og jeg fikk DET blikket av en nabobil da jeg skulle kjøre derfra. Huffoghuff.

Du er jammen distré. Jeg mener - du gjør det jo ikke fordi du vil snylte. Du er rett og slett bare distré på en søt måte.

Gammel 27-01-07, 01:25   #63
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Ukens :blond:

Opprinnelig lagt inn av Kasia

Jeg glemte fødselsdatoen min en gang. Eller det vil si, jeg skjønte ikke at det var det jeg ble spurt om. Jeg var på biblioteket og skulle låne noen bøker. Jeg hadde mistet bibliotekkortet mitt (bombe) noen uker tidligere, og var forberedt på spørsmål. Av en eller annen grunn var jeg sikker på at han skulle spørre etter navnet mitt, han mannen i skranken. Så sier han; "Når er du født?", jeg bare sto der og måpte (), mens hjernen tydelig hadde problemer med å omforme "Hva heter du?" til "Når er du født". Jeg sto så lenge og måpte og stammet at mannen min irritert hveser til meg "Han spurte deg om når du er født!". Mannen spør igjen litt saktere og med litt annen formulering "Når har du bursdag?". hvorpå jeg "pling" svarer "Fjerde april!". Jadda, dette visste jeg.

Det er så typisk meg, hvis jeg forventer et spm. og noe helt annet kommer, så kan jeg også fint stå og måpe ja.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 02:41   #64
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

For et par år siden fant jeg ut at det faktisk IKKE het Oljeuhyre, men Oljehyre. Skjønte liksom ikke hvorfor de har kalt regntøy for oljeuhyre, for det er jo fryktelig tungvindt å si.....................

Gammel 27-01-07, 11:58   #65
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Godt å se at jeg ikke er alene.

For noen dager siden så mistet jeg en påtent fyrstikk ned på tastaturet. Så hva gjør jeg? Jo, jeg heller et glass vann over. Blåse har vi ikke hørt om.

Etter litt tørking så funket heldigvis tastaturet helt fint igjen.

Gammel 27-01-07, 13:54   #66
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Godt å se at jeg ikke er alene.

For noen dager siden så mistet jeg en påtent fyrstikk ned på tastaturet. Så hva gjør jeg? Jo, jeg heller et glass vann over. Blåse har vi ikke hørt om.

Etter litt tørking så funket heldigvis tastaturet helt fint igjen.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 14:20   #67
Petronella
Aktiv

Petronella sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Petronella er litt kul
Stort smil

Dette er det morsomste jeg har lest på lenge.. Jeg ler så tårene triller.. Skal vri hodet mitt å komme på noen selv.. Har et par jeg også må vite.. Gjelder bare å komme på dem..

Petronella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 14:25   #68
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lenge leve denne tråden

Synes det er særdeles morsomt å lese sånt

Gammel 29-01-07, 10:19   #69
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Ein kveld hadde eg gløymt å ta av meg dagslinsene (ikkje heilt uvanleg..). Dagen etter tok eg på meg eit nytt sett med linser og sto leeenge og lurte på kvifor synet vart dårlegare av å ta på seg linser.....

Dobbelt sett med linser er altså ikkje dobbelt så bra, i tilfelle nokon lurte.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 10:39   #70
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Først da jeg var godt oppi tyveårene skjønte jeg at det var mening bak navnene til Gaus, Roms og Brummund Dal

Du er ikke alene.

Dessuten var jeg godt voksen før jeg omsider skjønte vitsen om de tomatene som går over veien ("come on, catch up!"). Jeg syns "come on, ketchup" var like morsomt, jeg.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 13:55   #71
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Ein kveld hadde eg gløymt å ta av meg dagslinsene (ikkje heilt uvanleg..). Dagen etter tok eg på meg eit nytt sett med linser og sto leeenge og lurte på kvifor synet vart dårlegare av å ta på seg linser.....

Dobbelt sett med linser er altså ikkje dobbelt så bra, i tilfelle nokon lurte.

DER har jeg vært og

Gammel 29-01-07, 14:18   #72
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På barsel trodde jeg T. hadde gått opp 400 gram fra fødselsvekten da jeg veide ham etter ett døgn -med klær.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 14:53   #73
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg trodde, da jeg gikk på ungdomsskolen, at de på hudpleiereklamer sa: Det er matologisk testet. (Les: Dermatologisk testet.)

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 15:01   #74
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Jeg trodde, da jeg gikk på ungdomsskolen, at de på hudpleiereklamer sa: Det er matologisk testet. (Les: Dermatologisk testet.)

Gammel 29-01-07, 15:29   #75
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har aldri oppgitt feil etternavn.

Men fornavn, derimot? Jada, lang hilse-på-rekke på fest, og venninnen min går foran og håndhilser "Hei det er Torunn, hei det er Torunn etc. " Så min tur etter: "Hei det er Torunn, Hei det er Torunn, Hei det er.. nei faen, det er det ikke, heter Anda jeg... Hei det er Anda, Hei det er osv".

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 16:41   #76
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har mange blonde, men den værste må være da jeg glemte Jonas igjen i en butikk da han var rundt 2 mnd. gammel.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 16:50   #77
teia
Pirkete

teia sin avatar

teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Tre ganger på like mange uker uttrykte jeg høylytt begeistring da vi kjørte forbi IKEA på vei til eller fra Oslo: Oj, er de oppe helt til 11 nå? Like overrasket hver gang. Tredje gang begynte mannen min å le, for han trodde jeg tullet. Det gjorde jeg altså ikke. Gullfisk ...

Min mor og jeg var forøvrig på IKEA på Slependen midt i denne "oppe til 23"-kampanjen, hvor det hang digre skilter med tallet 23 på overalt i den nye parkeringskjelleren. Jeg gikk litt i mine egne tanker, og da vi kom til inngangen sa jeg "nå får vi håpe vi finner igjen bilen, jeg husker ikke helt hvor vi parkerte".
Min mor, som vanligvis ikke er den som har retningssansen tilkoblet, svarte stolt:
"Jeg så hvor vi parkerte, jeg. Det var på felt 23."

teia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 18:26   #78
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Du er ikke alene.

Dessuten var jeg godt voksen før jeg omsider skjønte vitsen om de tomatene som går over veien ("come on, catch up!"). Jeg syns "come on, ketchup" var like morsomt, jeg.

Jammen det er jo liksom det som er poenget! Ketchup OG catch up!

Gammel 29-01-07, 18:38   #79
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Denne er gammel, men har gledet mange.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 18:59   #80
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan jo fortelle om svensken som var på besøk her i helgen.

Vi sitter ved middagsbordet og av en eller annen grunn kom vi inn på Nordpolen.

Emma; Hvem var først på Nordpolen?
Jeg; Jesus. :hirrhirr:
Svensken; neeej, var inte det på Sydpolen?
Jeg;
Svensken;

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.