|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De letteste av de lette støvleneMinstemor på straks 2 år må ha støvler eller lignende ved siden av goretex. De funker bare ikke i søledambading. Synes selv viking thermo blir litt tunge til sånne små, og skulle hatt noen støvler eller lignende som satt som støpt. Noen tips? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: De letteste av de lette støvleneJeg synes Viking Thermo er geniale og har ikke funnet noe lettere. Men hva med Tretorn støvler med løst for? Litt stive kanskje? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: De letteste av de lette støvleneDu har jo alltids Crocs Georgie, men om de finnes så små vet jeg ikke. De veier jo nesten ingen ting. |
|
|
|
#5 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: De letteste av de lette støvleneNiåringen min har crocs-støvler. De er ihvertfall de letteste jeg har kjent, men kanskje litt klumpete for en toåring?
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: De letteste av de lette støvleneOm man har en pode med smale føtter, smale ankler og lav vrist, så blir han gående og vralte rart i alt av støvler. De er jo så vide i skaftet og brede i foten.
|
|
|
|
#7 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: De letteste av de lette støvleneVi har brukt støvlene til crocs og vært veldig fornøyde. De er superlette for små bein
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: De letteste av de lette støvleneCrocsstøvlene er vel ikke å få kjøpt nye lenger? Skulle gjerne hatt noen slike til Lillebror, så hvis noen har link til nettbutikker som har i str 27-ish så rop ut:
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: De letteste av de lette støvleneCrocs Georgie er veldig vide i skaftet og brede i foten. Men de er lette, ja.
|
|
|
|
#10 |
|
Pauset
Sv: De letteste av de lette støvleneIngen av mine barn likte Crocks støvlene. Vi har prøvd dem også. De henger og slenger på bena. De har relativt smale føtter alle tre. Får se litt på Brandos om de har en løsning. Hun må ha et bytte i alle fall. Barnehagen har fått beskjed om å at de bruker goretex først til de blir våte, og så bytte til annet. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De letteste av de lette støvlene
www.brandos.no har Crocs Georgie |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: De letteste av de lette støvleneKva med dei støvlane i neopren, er det Muckboots dei heiter, tru
|
|
|
#13 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: De letteste av de lette støvleneNoen som har prøvd disse;
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
Sv: De letteste av de lette støvleneHun har muckboots i 20/21, men de er ikke så lette de nei. Store i str var de også. De er dessuten blitt pakka i flyttestyringa her. Så i en annen tråd at Viking også har relativt lette støvler, så skal ta en titt på XXL i morgen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De letteste av de lette støvleneKatvig sine var lette og uten for. Jeg synes imidlertid de så ut til å være glatte på vinterføre,. men kan selvsagt ta feil.
|
|
|
#16 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: De letteste av de lette støvleneVi har prøvd Dock Boots et par ganger. De fungerte fint. Men mine barn er ikke smale i foten. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De letteste av de lette støvleneHar og hadde viking thermo til V. fra rundt 18mnd alderen og oppover, og funket utmerket det! Ingen problemer med å bruke dem. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: De letteste av de lette støvleneVi har Dock boots og har aldri vært mer fornøyde ! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De letteste av de lette støvlene
Dem er ikke tette! God erfaring, prøvt flere par, alle lekker.... |