|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Korall - årets farge?! (skeptisk)Jeg leser (og ser i butikkene) at korall visstnok er årets farge.
|
|
|
#2 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Jeg elsker den fargen og syns selv at jeg kler den.... Men jeg vil tro du kler den bedre enn svart,blir ikke det litt hardt mot din hudfarge?
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Den er så STYGG. Virkelig, virkelig fæl og åttitalls. Jeg får grøsninger langt inn i ryggmargen av enkelte av klærne i butikkene.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Jeg tror nok ikke det er min farge nei. Men nå har jo jeg kjøpt meg jakke i dus rosa og.
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Samme hårfarge som deg (sånn ca) og jeg ville sett håpløs ut i korall. Så får jeg heller la være å være "in" i år. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Korall er ikke min farge heller nei.... Jeg er skeptisk til de fleste fargene jeg ser i butikken nå. Jeg skal ha sterke, klare, kalde farger (vinter). Ikke mye å se av det nå. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Ja, det er mye korall nå. *vært på homeparty* Nei, jeg liker den ikke heller.
|
|
|
#11 |
|
By the Sea
|
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Korall er ikke noens farge. Jeg blir helt
|
|
|
#14 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Jeg syns corall er en kjempefin farge og gleder meg til våren hvor jeg kan ta frem det jeg alt har i skapet fra i fjor. Lakken er klar også, skikkelig sommerfargede negler. Gleder meg.
|
|
|
|
#15 |
|
Audacious
|
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Jeg synes de færreste kler korall, men de som virkelig kler den ser helt nydelig ut i den.
|
|
|
#19 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Jeg kler korall og fersken når jeg er solbrun, men jeg kjenner at jeg har ikke helt sansen. :minnes noen lekre korallfargede sykkelshorts jeg bodde i en sommer: |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Korall - årets farge?! (skeptisk)Jeg synes at korall kan være friskt og flott på den rette. Mørk/solbrun hud og kanskje også mørkt hår... Alle andre blir jo svært så bleke og gustne i denne fargen etter min mening.
|
![]() |
|
|