|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Pass for barn på danskebåten? Hvordan var det nå igjen?Ja ja, jeg VET at pass er eneste gyldige leg i utlandet, og at for lillegutt har jeg ingen annen legitimasjon. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: pass for barn på danskebåten? Hvordan var det nå igjen?Nei det har jeg aldri opplevd. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Pass for barn på danskebåten? Hvordan var det nå igjen?Vi har ikke hatt med legitimasjon til ungene på København-båten.
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Pass for barn på danskebåten? Hvordan var det nå igjen?Nå trodde jeg det var barnepass på kvelden du lurte på, slik at du kunne slå deg løs i baren.
|
|
|
#6 |
|
guru advisor
|
Sv: Pass for barn på danskebåten? Hvordan var det nå igjen?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
guru advisor
|
Sv: Pass for barn på danskebåten? Hvordan var det nå igjen?Det er den siste setningen her jeg stusser på:
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
er her
|
Sv: Pass for barn på danskebåten? Hvordan var det nå igjen?Vi har tatt Danmarks-båt-tur uten pass, gikk bra det ingen som spurte om ungen var min eller ikke.
|
|
|
|
#9 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Pass for barn på danskebåten? Hvordan var det nå igjen?Vi har alltid bare legitimasjon til oss voksne, vi har ikke med pass. Det står på siden og hvis man spør sier de sikkert det samme. I praksis har jeg erfart noe annet.
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Pass for barn på danskebåten? Hvordan var det nå igjen?Ingen av oss hadde pass med oss da vi var i Danmark i fjor sommer.
|
|
|
#11 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Pass for barn på danskebåten? Hvordan var det nå igjen?Vi pleier å ha med oss pass for sikkerhets skyld, men har aldri blitt bedt om å vise dem. Har reist til Danmark mange ganger
|
![]() |
|
|