|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Peppy!
|
Sv: Barnet liker ikke maten jeg lager. Hjelp!Tusen takk for haugevis av gode råd, folkens! |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Barnet liker ikke maten jeg lager. Hjelp!Jeg har også måttet snille ned maten for at det skal gå bra. For oss så fungerer det om:
|
|
|
#43 |
|
flisespikker
|
Sv: Barnet liker ikke maten jeg lager. Hjelp!
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
De høres kjempegode ut! Jeg vurderer å prøve ut det med gulrøtter. Ellers har de som har peiling på det kommet med tips, så jeg nøyer meg med å si lykke til! |
|
|
|
|
|
#46 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnet liker ikke maten jeg lager. Hjelp!Hadde min sønn vært slik hadde jeg vært overlykkelig. Da hadde jeg ihvertfall fått i ungen noe middag. Min liker ikke middag. Bare havre. På en god dag kan jeg få i han et speilegg. Noe tomatsuppe og pølse. Dett er dett.
|
|
|
#47 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Barnet liker ikke maten jeg lager. Hjelp!Det første som slår meg er at han er 4,5 år. Min alteter begynte også å ikke likepå den alderen. Nå er han 5,5 og starter helst måltidet med "æsj, liker ikke" - for så å lange innpå etter å motvillig ha smakt på maten.
|
|
|
#48 |
|
er her
|
Sv: Barnet liker ikke maten jeg lager. Hjelp!Jeg ville iallefall kuttet løk og parmesan. Størsten har silet ut løk fra diverse matblandinger fra før han var året.
|
|
|
|
#49 |
|
Glamorøs
|
Sv: Barnet liker ikke maten jeg lager. Hjelp!Vi bruker også finrevne gulerøtter i pannekakene. Det gjør dem bare søte og gyldne, det blir ikke "grønnsaksmak" altså. Plukkgrønnsaker er en hit her, og bare saus til å dyppe i. Glitterbarnet har en sånn firkantet tallerken med flere rom og den er genial. Et stort til kjøttbiter eller grønnsaker, to litt mindre til pasta o.a. og et bittelite til saus eller ketchup.
|
|
|
#50 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Barnet liker ikke maten jeg lager. Hjelp!Storesøster er ganske ærlig når det kommer til mat hun liker og ikke liker.
|
|
|
#51 |
|
|
Sv: Barnet liker ikke maten jeg lager. Hjelp!Pannekaker med gulrot og havregryn var dødsgodt! Ble inspirert og måtte teste. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Lett rørt
|
Link?
|
|
|
#53 |
|
Glamorøs
|
Vi har kjøpt den hos Inspirasjoner og sånt i Drammen for mange år siden, men det er ser ikke ut som de har det lenger der. Jeg har funnet samme typen på Ting.
|
|
|
#54 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Barnet liker ikke maten jeg lager. Hjelp!ROOM har i hvert fall lignende.
|
|
|
#56 |
|
Epikur
|
Sv: Barnet liker ikke maten jeg lager. Hjelp!Monsoonpannekakene er testet ut. Det er Monsoon-barnet det er noe feil med, her gikk de nemlig ned på høykant og den minste (reinkarnert spanjol, antagelig) satt i høystolen og ropte Más! Más! og pekte på pannekakene.
|
|
|
#57 |
|
|
Sv: Barnet liker ikke maten jeg lager. Hjelp!Smak av hvitløk, chili, basilikum, balsamico og andre "moderne" |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Peppy!
|
Sv: Barnet liker ikke maten jeg lager. Hjelp!Det er bra jeg kan få kred for pannekakene mine noe sted da. |
|
|
|
![]() |
|
|