|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Tegnsetting for oss som falt av lasset da ungene entret syvende klasse(Aldri har jeg vel skrevet et innlegg hvor jeg har følt sterkere for å bruke blondsmileyer og ... overalt. |
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Sv: Tegnsetting for oss som falt av lasset da ungene entret syvende klasseEr det lov å gjette, eller vil du ha fasiten?
|
|
|
#4 |
|
Live and let live
|
Sv: Tegnsetting for oss som falt av lasset da ungene entret syvende klasseHey, du må ikke quote, da kommer jo det med hvit skrift frem.
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Tegnsetting for oss som falt av lasset da ungene entret syvende klasseAlle sammen har spørsmålstegn helt til slutt (etter "sa mamma" og "sa Petter"), og det mener jeg er feil. Står det faktisk sånn i oppgaven?
|
|
|
#6 |
|
Live and let live
|
Sv: Tegnsetting for oss som falt av lasset da ungene entret syvende klasseNå ser jeg på det igjen, og så lurer jeg på hva du egentlig lurer på. Jeg trodde først vi skulle velge de som var riktig ut fra listen din. Men det stemmer vel ikke. Hva lurer du egentlig på?
|
|
|
#8 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tegnsetting for oss som falt av lasset da ungene entret syvende klasseSkal det være spørsmålstegn etter alle alternativene? Det kan jo ikke være riktig.
|
|
|
#9 |
|
Live and let live
|
Sv: Tegnsetting for oss som falt av lasset da ungene entret syvende klasse
Ja, det var det jeg også kom til å tenke på når jeg så nærmere på det nå.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Tegnsetting for oss som falt av lasset da ungene entret syvende klasseDet står egentlig: Skal man skrive: Petter, nå må du høre, sa mamma.? |
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Tegnsetting for oss som falt av lasset da ungene entret syvende klasseJeg burde ikke hjelpe noen med norsklekser egentlig, burde jeg vel? |
|
|
|
#13 |
|
Live and let live
|
Og damen som sa nei puttet du inn selv?
|
|
|
#14 |
|
flisespikker
|
Sv: Tegnsetting for oss som falt av lasset da ungene entret syvende klasseAha.
|
|
|
#15 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Tegnsetting for oss som falt av lasset da ungene entret syvende klasseDu må ikke ha spørsmålstegn bak mamma! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
er her
|
Sv: Tegnsetting for oss som falt av lasset da ungene entret syvende klasseDet er en grunn til at meg og mannen har delt skole-fagene allerede før gutta har startet på skolen, jeg skal ikke bidra i språkfagene, men holde meg til matte og naturfagsbolken.
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Tegnsetting for oss som falt av lasset da ungene entret syvende klasseÅ gud. Jeg skjønner at jeg vil få problemer når vi entrer sjuende.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Åh - lovely! |
|
|
|
#19 |
|
villende
|
Sv: Tegnsetting for oss som falt av lasset da ungene entret syvende klasseEr det alle typer tegn? I så fall ville jeg skrevet: |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Tegnsetting for oss som falt av lasset da ungene entret syvende klasseOg hvordan skal man forresten skrive [zulukode] Da tenker jeg at dette stemmer: Jeg vil ikke! skrek smilefjes.?[/zulukode] |
|
![]() |
|
|