Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vaskemaskin for hunder

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-10, 20:32   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vaskemaskin for hunder

http://www.vgtv.no/?id=29194

Det er mulig at noen hunder ville synes at dette er gøy, men jeg kunne aldri tenke meg å putte hunden min (om jeg hadde en) inni noe slikt.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 20:37   #2
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vaskemaskin for hunder

Så akkurat klippet på vgtv og hadde tenkt starte en tråd. Jeg lurer på om jeg er ekstrem bløthjertet når jeg reagerer på dette?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 20:38   #3
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi kan i tilfelle være bløthjertet sammen.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 21:14   #4
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Kunne aldri falle meg inn å plassere hunden min inn i noe sånt.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 22:05   #5
Teoretica
Aktiv

Teoretica sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Teoretica er litt kul
Standard

Det er ikke akkurat naturlig for en hund å bli puttet inn i en vaskemaskin ...
Ingen skal få meg til å tro at noen hunder liker dette.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 22:07   #6
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det vil jeg ikke gjøre. Selv om den hunden virket fornøyd.
Jeg lurer på hva en katt vil si til dette? Det var jo eget program for katter.

Gammel 17-03-10, 22:25   #7
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Niks. Hunden vår bør helst ikke få for mye vann i ørene, ingen hunder bør det, ser ikke ut til at maskinen kunne ta høyde for det med mindre hunden har hengeører og beskyttet på den måten. Også så det ikke noe særlig behaglig ut heller.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 22:31   #8
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Den hunden hadde vært der før, og den levner lite tvil om at den ikke vil flere ganger, sånn som den desper når hun skal lukke døren. Dyr og barn finner seg i alt for mye.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 23:47   #9
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ville jeg ikke satt mine dyr inn i.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 00:14   #10
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Den var fryktelig. Vi har en hund som elsker å bade, og som hiver seg uti vann så fort han får sjansen, men jeg hadde aldri puttet han inn i en sånn, uten mulighet for å komme seg ut når han ville. Mulig jeg er bløthjertet, men dette kaller jeg dyreplageri, den stakkars hunden resignerte jo bare, den visste vel at den ikke slapp ut før maskinen var ferdig.

Gammel 18-03-10, 01:01   #11
Left
Passiv

Standard

Jeg synes egentlig de kunne funnet opp noe slikt for barn. Putt dem inni, kjør vaskeprogram. Gullende rene ut etter 5 min. :fjaser:

Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 01:10   #12
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Så den på tv igår. Virket ikke ut som hunden led, men den var jo totalt innesperret. Aldri om jeg hadde gjort noe sånt med en hund.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 01:16   #13
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Niks. Hunden vår bør helst ikke få for mye vann i ørene, ingen hunder bør det, ser ikke ut til at maskinen kunne ta høyde for det med mindre hunden har hengeører og beskyttet på den måten. Også så det ikke noe særlig behaglig ut heller.

Ang ørene så tenkte jeg på det jeg også. Min hund har små hengeører og de må vi klemme sammen når vi dusjer han.

Jeg syntes ikke det så ut som at hunden var spesielt trygg på situasjonen, og det var jo tydelig at den viste hva som kom. Jeg foretrekker min variant med bikkje som elsker å dusje og som løper frivillig inn i dusjen når jeg sier at den får lov.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 08:02   #14
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Det hadde iallefall ikke vært noe for min hund. Han elsker å bade i sjøen, men kan ikke fordra dusj/badekar. Nei takke meg til manuell hundevask.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 09:05   #15
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Stakkars liten Jeg ville aldri ha satt hunden min i den maskinen, og jeg synes heller ikke at hunden på filmen så særlig glad ut for å være der...

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 21:28   #16
Left
Passiv

Standard

De finner opp mye tullete greier. Den hunden på filmen fikk jo helt kula da hun lukket igjen døra, før den liksom bare ga opp. På grensen til dyreplageri etter min mening.
Den dagen jeg ikke hadde klart å bade bikkja mi selv var det nok slutt på hundehold.

Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 22:36   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uff, jeg fikk vondt langt inn i magen av den hunden, jeg - stakkar - den var jo redd jo.

(Men jeg skal tilstå jeg humret litt da jeg så innstillingen for "katt" - herre min, jeg syns jeg ser det spetakkelet om beistet vårt skulle inn i noe slikt. )

Gammel 18-03-10, 22:40   #18
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stakkars hund, den så veldig redd ut. Jeg ville aldri ha puttet min hund inn i en sånn maskin, tror hun hadde blitt livredd inni der.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 22:43   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlighet. Stakkars.

Av personlig erfaring tror jeg jeg kan slå fast at min hund hadde fått arr på sjelen av en sånn maskin.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 09:21   #20
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Inagh: Det så jeg for meg også. En katt hadde gått helt bananas tror jeg. Husker her hjemme at katten vår kom ruslende inn på badet og hoppet opp i badekaret som tilfeldigvis var fullt med vann, tror ikke jeg tuller når jeg sier at den omtrent spant på vannflaten og gikk rett opp flisene på veggen.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.