|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fornøyd
|
Vaskemaskin for hunderhttp://www.vgtv.no/?id=29194
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Vaskemaskin for hunderDet er ikke akkurat naturlig for en hund å bli puttet inn i en vaskemaskin ... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaskemaskin for hunderNei, det vil jeg ikke gjøre. Selv om den hunden virket fornøyd.
|
|
|
|
#7 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Vaskemaskin for hunderNiks. Hunden vår bør helst ikke få for mye vann i ørene, ingen hunder bør det, ser ikke ut til at maskinen kunne ta høyde for det med mindre hunden har hengeører og beskyttet på den måten. Også så det ikke noe særlig behaglig ut heller. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Vaskemaskin for hunderVille jeg ikke satt mine dyr inn i. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Vaskemaskin for hunderDen var fryktelig. Vi har en hund som elsker å bade, og som hiver seg uti vann så fort han får sjansen, men jeg hadde aldri puttet han inn i en sånn, uten mulighet for å komme seg ut når han ville. Mulig jeg er bløthjertet, men dette kaller jeg dyreplageri, den stakkars hunden resignerte jo bare, den visste vel at den ikke slapp ut før maskinen var ferdig.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Vaskemaskin for hunderJeg synes egentlig de kunne funnet opp noe slikt for barn. Putt dem inni, kjør vaskeprogram. Gullende rene ut etter 5 min. :fjaser: |
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Vaskemaskin for hunder
Ang ørene så tenkte jeg på det jeg også. Min hund har små hengeører og de må vi klemme sammen når vi dusjer han. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
safariqueen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaskemaskin for hunderDet hadde iallefall ikke vært noe for min hund. Han elsker å bade i sjøen, men kan ikke fordra dusj/badekar. Nei takke meg til manuell hundevask. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Vaskemaskin for hunderStakkars liten |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Vaskemaskin for hunderDe finner opp mye tullete greier. Den hunden på filmen fikk jo helt kula da hun lukket igjen døra, før den liksom bare ga opp. På grensen til dyreplageri etter min mening. |
|
|
|
#17 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Vaskemaskin for hunderUff, jeg fikk vondt langt inn i magen av den hunden, jeg - stakkar - den var jo redd jo.
|
|
|
#18 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Vaskemaskin for hunderStakkars hund, den så veldig redd ut. Jeg ville aldri ha puttet min hund inn i en sånn maskin, tror hun hadde blitt livredd inni der.
|
|
|
#19 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vaskemaskin for hunderHerlighet. Stakkars.
|
|
|
#20 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Vaskemaskin for hunderInagh: Det så jeg for meg også. En katt hadde gått helt bananas tror jeg. Husker her hjemme at katten vår kom ruslende inn på badet og hoppet opp i badekaret som tilfeldigvis var fullt med vann, tror ikke jeg tuller når jeg sier at den omtrent spant på vannflaten og gikk rett opp flisene på veggen. |
|
|
|
![]() |
|
|