|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GHD styler - vanlig eller mini?Jeg har klippet håret, og nå er jeg nødt til å style det hver morgen siden det er for kort til hestehale eller klype.
|
|
|
#2 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: GHD styler - vanlig eller mini ?Jeg har den vanlige og i følge frisøren min var det "eneste" alternativet. Din beskrivelse av håret ditt kunne vært meg
|
|
|
#3 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: GHD styler - vanlig eller mini ?Og får du da til å "løfte" håret opp fra hodebunnen ? Jeg har ikke riktig noe naturlig krøll, men får rett og slett ikke til å style håret pent. Det gjør frisøren egentlig heller ikke. Henger det løst sitter det etter ti minutter godt klistret til issen, for så å vippe innover på den ene siden og utover på den annen.
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() |
Sv: GHD styler - vanlig eller mini?Jeg hadde gått for vanlig GHD hvis jeg var deg. Da jeg hadde kort hår brukte jeg den vanlige og det gikk fint.
|
|
|
#5 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: GHD styler - vanlig eller mini ?
Ja faktisk, det strake pistrete håret mitt kan løftes fra hodebunnen. GDH er virkelig noe helt annet ... og ikke sliter det på håret heller! GDH og "dust it" = lykke for hår som mitt
|
![]() |
|
|