Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

GHD styler - vanlig eller mini?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-10, 23:56   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

GHD styler - vanlig eller mini?

Jeg har klippet håret, og nå er jeg nødt til å style det hver morgen siden det er for kort til hestehale eller klype.

Var ute å surfe på nettet, og så at det finnes både en GHD i standard størrelse og en mini som kunne være aktuelle.

Dere som har en slik, hva ville dere anbefale ? Håret mitt er nå circa bob-lengde. Jeg vet ikke om/når jeg lar det vokse ut igjen. Mange fine og bløde hår, som tar dårlig imot styling.

Gammel 18-03-10, 00:37   #2
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: GHD styler - vanlig eller mini ?

Jeg har den vanlige og i følge frisøren min var det "eneste" alternativet. Din beskrivelse av håret ditt kunne vært meg

Gammel 18-03-10, 13:31   #3
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Og får du da til å "løfte" håret opp fra hodebunnen ? Jeg har ikke riktig noe naturlig krøll, men får rett og slett ikke til å style håret pent. Det gjør frisøren egentlig heller ikke. Henger det løst sitter det etter ti minutter godt klistret til issen, for så å vippe innover på den ene siden og utover på den annen.

* Note to self: er man tobeint rosettmarsvin skal man droppe kortere frisyrer eller gå for en Sinead 1991 *

Gammel 21-03-10, 14:22   #4
A&A
Aktiv

Medlem siden: Feb 2010
A&A er litt kulA&A er litt kul
Standard

Sv: GHD styler - vanlig eller mini?

Jeg hadde gått for vanlig GHD hvis jeg var deg. Da jeg hadde kort hår brukte jeg den vanlige og det gikk fint.

A&A er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 15:19   #5
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Og får du da til å "løfte" håret opp fra hodebunnen ? Jeg har ikke riktig noe naturlig krøll, men får rett og slett ikke til å style håret pent. Det gjør frisøren egentlig heller ikke. Henger det løst sitter det etter ti minutter godt klistret til issen, for så å vippe innover på den ene siden og utover på den annen.

* Note to self: er man tobeint rosettmarsvin skal man droppe kortere frisyrer eller gå for en Sinead 1991 *

Ja faktisk, det strake pistrete håret mitt kan løftes fra hodebunnen. GDH er virkelig noe helt annet ... og ikke sliter det på håret heller! GDH og "dust it" = lykke for hår som mitt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.