|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Togkonduktør som røyker på jobb. Er det lov?Jeg reiste med Bergensbanen denne uka, og den ene veien opplevde jeg noe jeg ikke trodde var lov, og som provoserte meg ganske godt. Konduktøren tente seg en røyk på hver eneste stasjon, og det siste han gjorde før han kom ombord i toget igjen var å stumpe røyken. Han stinket virkelig røyk når han så kom inn i familievogna for å sjekke billetter etc. Konduktøren er jo på jobb også når toget står stille og han er utendørs, og jeg kan bare ikke tro at dette kan være lov?
|
|
|
|
#2 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Togkonduktør som røyker på jobb. Er det lov?Jeg tror det er lov. Jeg ser i alle fall ofte at konduktørene på Gjøvikbanen tar seg en røyk like før avgang fra Oslo S.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Togkonduktør som røyker på jobb. Er det lov?Jeg er faktisk enig i at det ikke burde være lov, så lenge de skal i nærkontakt med passasjerer etterpå. |
|
|
|
#5 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Togkonduktør som røyker på jobb. Er det lov?
Han sto like utafor døra, og det kom greit med røyk inn i toget kan man si. Han hadde også røyken i munnen da han dirigerte barnevogner inn og ut av toget. Jeg syns ikke det er ok i det hele tatt!
|
|
![]() |
|
|