|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?Altså, paintball er for så vidt gøy nok, men jammen ikke særlig teambuildende. Særlig ikke når guiden er med på det ene laget, har et utrolig mye bedre gevær og egenhendig skyter absolutt alle på det andre laget.
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?Jeg jobber i staten, vi finner ikke på sånne ville ting. Vi har et seminar med overnatning annethvert år, og et år var det litt sånn der "sveise sammen gjengen" greier so tema. Vi ble delt i grupper og skulle løse mange oppgaver, det var fremføring av en sang med voldsomt sceneshow, det var quiz, sangquiz (førstemann som vet hvilken sang reiser seg og gruppa må synge den) og div annet. Konkurransementaliteten steg urover dagen, men da vi kom til "kåring av vinner og premieutdeling" gjorde arrangørende følgende: De åpnet en twistpose, kastet utover i rommet og sa at alle er vinnere, det viktige er å delta! 95% av twisten lå igjen på gulvet til de som fikk den tvilsomme æren å rengjøre, og resten av kvelden og på bussen hjem neste dag gikk debatten om hvem som EGENTLIG hadde vunnet...
![]() |
#63 |
Passiv
|
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?
Kult da - det tror jeg at jeg må prøve. |
![]() |
![]() |
#64 |
intro
|
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?Å sette sprøyte på seg selv er da bare blåbær!
![]() |
![]() |
#65 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?Curling. Og jeg var 33 uker gravid med bekkenløsning.
![]() |
#66 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?Jeg vurderte revygruppen på lærerskolen en gang, og der skulle folk ligge ved siden av hverandre på gulvet, og så skulle en person bli lagt bak på rygg og ført bortover gulvet oppå hendene på de andre. Skulle vel bli tryggere på hverandre og kjent. Gjett hvem som sprang først heim den kvelden. Sist redigert av Dronningen : 19-03-10 kl 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?Jeg er egentlig ganske glad for at jeg aldri har jobbet et sted som driver med teambuilding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?Vi ble ledet opp på et høyt stup. Der skulle vi hoppe ned i vannet under. Møte frykten vår og kjenne gleden av mestring. Jeg var den eneste som labbet ned til fots og var riktig så stolt for at jeg motsto gruppepresset. Direktøren fikk skikkelig vondt i ryggen og ble sykemeldt.
![]() |
#69 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sånn gjør jeg ofte på Tusenfryd når det er snakk om berg- og dalbaner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her..
![]() |
#71 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?Jeg jobbet ved tunnel-siden til Øresundsforbindelsen da denne var på byggestadiet. Selvsagt kom det et par teambuilding-opplegg.
![]() |
#72 |
Peppy!
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?Vi ble satt til å skulle løse en faglig utfordring, men vi fikk ikke nok opplysninger
![]() |
#74 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?Vi hadde et sært opplegg med paintball langt ute i ødemarka, dagen før hadde vi bedrevet all slags ville øvelser ala 71 grader nord. Vi skulle spille "capture the flag" der målet er å stjele motstanders flagg fra deres leier og bringe det til sin egen leier. Dette skulle vi holde på med en hel dag. Hvert av lagene fikk en eks marinejeger som leder, de hadde begge deltatt i krigen på falklandsøyene, og tok ikke denne aktiviteten mindre seriøst. Vi skulle lære å rykke fremover i grupper på tre, og mens vi krøp ute i en myr (ja hva gjør man ikke for teamet) så ble mine to partnere skutt, hvorpå falklandsmannen ropte til meg på engelsk: "Ikke tenk på meg, redd deg selv, du har fortsatt en sjanse." Til tider hadde jeg så høy puls av bare hjertebank at masken foran ansiktet dogget helt igjen, og jeg virret rundt i landskapet som en blind høne. Redd som jeg var for de fæle paintballkulene krøp jeg sammen i fosterstilling under et grantre tilslutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Ustabil
|
Spør du meg er det den eneste formen for EKTE teambuilding. Da bygger du jo faktisk et team, og skaper nye medlemmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Travelt opptatt
|
Men hva var det I sprøyta?
![]() |
#77 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Din verste teambuildinghistorie?Sikker på at du ikke gikk inn feil dør Adrienne? Den ene stod det kanskje "teambuilding" på og den andre "bodybuilding"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Sær og kresen
![]() |
#79 |
Hertuginne
|
Vet du, det aner jeg ikke. Håper for mine kollegaers skyld at det var noe helt uskyldig.
![]() |
#80 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Denne har jeg vært utsatt for også, men vi skulle ikke si hei, vi skulle le til alle i rommet på den mest høylytte måten vi kunne. Og raute på kne til slutt. Helt forferdelig, rett og slett.
![]() |
|
|