|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når pynter dere til påske?Neste helg. Hvis jeg finner påskepynten. Jeg tror jeg har lagt den på et lurt sted. Kanskje i en eske, kanskje i en pose? Kanskje på loftet, i kjelleren eller rett og slett i et overskap på kjøkkenet. Det kan hende det ligger noen pjuske kyllinger i den nederste skuffen i sjenken også. Men ihvertfall ikke på badet. Tror jeg. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Når pynter dere til påske?pynter veeeldig enkelt; har to kjempesøte harepuser som settes frem, også blir det noen tulipaner og påskeliljer. Kanskje jeg og ungene malaer på egg, om jeg får ånden over meg (kjøpte en sånn "eggepumpe" for mange år siden, den er neppe utslitt ennå....) |
|
|
|
|
|
#24 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når pynter dere til påske?Aldri. Har ikke påskepynt. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når pynter dere til påske?Neste helg. Vi reiser alltid på fjellet tirsdag eller onsdag, så det må opp palmehelga dersom det skal sees noe særlig. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Curlingkone
|
Sv: Når pynter dere til påske?Jeg har aldri pyntet noe særlig til påske. Gule tulipaner kanskje.
|
|
|
#29 |
|
trenger lading
|
Sv: Når pynter dere til påske?Dere som ikke har påskepynt, her dere ikke barn i barnehage/småskolen?
|
|
|
|
#30 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Når pynter dere til påske?Det kommer frem noen kyllinger og egg neste helg.
|
|
|
#32 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Når pynter dere til påske?Den pynten som kommer fra barnehagen før ferien blir stående fremme ut påske. Noe utover det pynter jeg ikke.
|
|
|
#33 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Når pynter dere til påske?Vi har "påsketre". Det vil si grener fra løvtre i en vase med diverse egg osv på. Noe er veldig gammelt, og noe er nylaget av Mazungen. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Når pynter dere til påske?Det blir vel neste helg tenker jeg. Synes det er koselig å markere påsken med litt påskepynt.
|
|
|
#36 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Når pynter dere til påske?Jeg har noe påskepynt gjemt ett eller annet sted, men det blir ikke satt fram i år heller.
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når pynter dere til påske?Nå er det ikke alltid barna lager påskepynt, gjør dem det så pynter jeg med det. Men elers kjøper jeg påskeliljer pga det er tradisjon fra mine fosterforeldre. Nå pyntet vel fosterforeldrene mine litt til påske men siden vi fejrer kristen påske så er liskom ikke alle påskeharer og det i fokus hjemme hos oss, men litt går da ann for det og påskeegg får barna. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når pynter dere til påske?Det er allerede gjort. Har kjøpt to gule blomster, noen lys, samt lagt på noen duker og satt fram noen høner. Pleier det |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når pynter dere til påske?Jeg pynter ikke akkurat til påske, men setter frem noe av påskepynten ungene har laget. Ca på fredag før palmesøndag kanskje. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Når pynter dere til påske?Det er lite påskepynt hos oss, som regel en bukett med tulipaner og den pynten barna lager på skolen/bhg. |
|
|
|
![]() |
|
|