|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?I går hadde poden på 8 år 3 kompiser på overnatting og ingen hadde sovepose med. Er det bare jeg som trodde dette var en standard regel ved overnattingsbesøk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Nei, jeg har aldri sendt sovepose med min datter når hun har vært på overnattingsbesøk. Jeg regnet med at foreldrene ville informert på forhånd om det var nødvendig.
![]() |
#3 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Vi sender alltid med sovepose når gutta sover hos kompiser, og det samme gjør foreldrene andre veien.
![]() |
#4 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Jeg hadde ikke kommet til å tenke på å ha med sovepose, men våre har ikke begynt med overnattingsbesøk enda, så jeg er litt "uerfaren". Ville ha gitt foreldre beskjed om dette på forhånd. Det er jo genialt enkelt da hvis de har med slikt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Vi sender med sovepose når de får beskjed om det. Vi har aldri gitt beskjed om at noen må ha sovepose med hit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Jeg har vært forundret når gjester har møtt med soveposer. Jeg har nok dyner. Når hun overnatter borte spør jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Hæ? Det har jeg aldri hørt om engang, så nei det gjør jeg ikke. Hvis man trenger soveposer sier man fra, tenker jeg. Her har vi ekstradyner til slikt bruk.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Det hadde jeg aldri kommet på å sende med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Vi sender ikke med. Jeg pleier å spørre om han skal ha med egen dyne og pute. Når noen overnatter her så pleier de ikke å ha med. Vi har mer enn nok dyner, puter og sengetøy.
![]() |
#11 |
Pauset
|
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Jeg sender alltid med sovepose. Syns at vertskapet skal slippe å re opp bare for en natt når vi har soveposer likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Noen bruker å ha med, noen ikke, noen har til og med egen dyne. Jeg spør om vi skal sende med og noen plasser trenger de det og andre ikke. Spør noen meg sier jeg at ungene får gjøre som de vil, men de trenger ikke for vi har nok dyner. Altså ingen hovedregel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Tanken har aldri slått meg, engang, så nei - det gjør vi ikke.
![]() |
#15 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Hun har det med til en venninne fordi de ber om at hun har det med. Ellers ikke.
![]() |
#16 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Jeg ville spurt.
![]() |
#17 |
Pauset
|
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Vi har overnattingsgjest her i dag. Foreldrene spurte om hun kunne overnatte. Jeg har dårlig med energi og ba derfor om hun kunne ta med dyne eller sovepose. Det gikk fint. Jeg orker ikke å styre med slike ting i den formen jeg er i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Epikur
|
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?Da er det avtalt på forhånd, hvis ikke noenting er avtalt, så sendes hun kun med pysj, skiftetøy og tannkost.
![]() |
#20 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Sender dere med sovepose når ungene skal overnatte hos venner?
Jepp.
![]() |
|
|