Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hjelp. Safari - Hm, siden har klikket

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-10, 15:28   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Hjelp. Safari - Hm, siden har klikket

Jeg får ikke opp HM siden i safarien . Brukte den før helga men nå kommer det bare sånn her:

Request Entity Too Large

The requested resource
/
does not allow request data with GET requests, or the amount of data provided in the request exceeds the capacity limit.

HJELP.

Jeg har den lange ønskelisten der som jeg hadde tenkt å sende inn nå før jeg drar på jobb.
Har logget meg på firefoxen men alt er lagret i safarien

Gammel 23-03-10, 16:17   #2
Chiffre
Profesjonelt paranoid

Chiffre sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Chiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populær
Standard

Sv: Hjelp. Safari - Hm siden har klikket :(

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Jeg får ikke opp HM siden i safarien . Brukte den før helga men nå kommer det bare sånn her:

Request Entity Too Large

The requested resource
/
does not allow request data with GET requests, or the amount of data provided in the request exceeds the capacity limit.

HJELP.

Jeg har den lange ønskelisten der som jeg hadde tenkt å sende inn nå før jeg drar på jobb.
Har logget meg på firefoxen men alt er lagret i safarien

Den feilmeldingen betyr at webtjeneren til HM synes at forespørselen som nettleseren din (safari) sender inneholder for mange tegn. Det kan tyde på at den lange ønskelista er for lang...

Jeg vet ikke hvordan lista er lagret, men prøv om du kan redigere den offline før du kontakter webtjeneren igjen, og se om det hjelper.

Chiffre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 16:18   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Last ned Firefox og prøv der.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 00:01   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Last ned Firefox og prøv der.

Vi har firefox og på hm siden står det at den lagres på pcen.
og den er ikke i firefox. Dessuten suger firefox. Safarien ruls

Opprinnelig lagt inn av Chiffre, her.

Den feilmeldingen betyr at webtjeneren til HM synes at forespørselen som nettleseren din (safari) sender inneholder for mange tegn. Det kan tyde på at den lange ønskelista er for lang...

Jeg vet ikke hvordan lista er lagret, men prøv om du kan redigere den offline før du kontakter webtjeneren igjen, og se om det hjelper.

Går ikke ant å redigere den offline

Og jeg var inne der og slettet på lista og etter det så funket ikke siden.
De hadde oppdatering på siden på torsdag. var etter det at det ikke funket

Gammel 24-03-10, 00:05   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen ganger så syns jeg at Safari er best og noen ganger er Firefox så jeg hopper litt mellom dem, men bruker til vanlig Safari.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 11:00   #6
Chiffre
Profesjonelt paranoid

Chiffre sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Chiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populær
Standard

Går ikke ant å redigere den offline

Nei, selvsagt, dette er jo Apple. My bad.

Og jeg var inne der og slettet på lista og etter det så funket ikke siden.
De hadde oppdatering på siden på torsdag. var etter det at det ikke funket

Spørs om du bare må slette lokal cache på maskinen din og så forsøksvis legge inn lista på nytt.

Chiffre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 11:28   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chiffre, her.

Nei, selvsagt, dette er jo Apple. My bad.

Spørs om du bare må slette lokal cache på maskinen din og så forsøksvis legge inn lista på nytt.

Går ikke ant å redigere den offline på windass heller.
Har prøvd før. Har en del på laptopen som er windass og har prøvd men funker ikke der heller.

Har bestilt fra HM på firefoxen. Men skulle jo gjerne ha vært inne på Hm siden fra safarien og.

HP!!??

Gammel 24-03-10, 11:35   #8
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Hm siden suger lut.
Virkelig

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.