|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Begrepsbruk i artikler om overgrepJeg kjenner at jeg reagerer på begrepsbruken i denne artikkelen. Å kalle en voldtekt for "sex" blir i mine øyne så feil som det får blitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Begrepsbruk i artikler om overgrepEnig med deg. Dette er et gjennomgående problem i nesten all nyhetsjournalistikk om seksualisert vold.
![]() |
#3 |
Tøff
|
![]() Sv: Begrepsbruk i artikler om overgrepDenne artikkelen føyer seg inn i en uendelig lang rekke av ubeskrivelig dårlige og feilaktige artikler om et betent emne.
![]() |
#4 |
villende
|
![]() Sv: Begrepsbruk i artikler om overgrepJeg er veldig enig Karima. I behandlingsøyemed er det utrolig relevant og viktig å se hvilken motivasjon overgriperen har for sin handling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Begrepsbruk i artikler om overgrepHuff, jeg er helt enig med dere.
![]() |
#6 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Begrepsbruk i artikler om overgrep
Kjenner jeg kunne drept han. Uten følelser for han overhodet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|