Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Påskenøtt: Gjettetråd

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-10, 12:52   #81
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskenøtt: Gjettetråd

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

(Jeg henviste egentlig til Luftslottet, som mente at # 1 var Iset. Og det kunne jeg ikke være helt enig i.)

Innlegg nr. 1 er definitivt ikke Iset, nei.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 13:00   #82
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror 21 er 007 og 26 er enten Dragen eller Maiden.

Gammel 28-03-10, 13:36   #83
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Hmm, jeg synes dette var vanskelig. Bortsett fra at jeg er ganske sikker på at #3 er Elinblu. Og jeg mener å huske at #14 er Necessario.

Gammel 28-03-10, 13:56   #84
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Dette var vanskeligere enn man skulle tro, men jeg våger meg på å prøve ut noen.

Opprinnelig lagt inn av aC, her.

Det beste er å gjøre som meg. Oppdra tv-slaver.

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Parallelt med det sosiale havariet parkerte jeg sykkelen, og har nå ikke rørt på meg på over én måned.

Opprinnelig lagt inn av Jeg trodde det var Dragen på grunn av historien, men hun skriver ikke så lange setninger?Det hørtes litt ut som Missa også, men det kan jo ikke stemme? Det er en veldig kjent stil over dette innlegget. :gruble: , her.

Siden jeg er alenemor denne helga, og arvingene ikke nødvendigvis kunne enes om hva vi skulle finne på («Jeg VIL ikke på biblioteket! Det er … det er BARNSLIG! Og KJEDELIG!»), endte vi i stedet på den lokale bokhandelen, som riktignok har bøker, men leker også.

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Men, hvor vil vi egentlig med denne tråden?

Opprinnelig lagt inn av Esme (men det kunne vært fjeset) , her.

Anonym? Fantastisk!

Opprinnelig lagt inn av rine?, her.

Lærere? De drikker jo bare papp-vin, de!

Opprinnelig lagt inn av Fjeset, her.

Egentlig er det rart å entre denne konkurransen nå. Tatt i betraktning at jeg syns det så ut som om det var jeg som hadde skrevet et av innleggene lenger bak her.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 15:41   #85
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ellers trodde jeg at jeg kjente igjen Skilp, men så sto det Allikevel. Da er det ikke Skilp.

Men "trua" fikk deg ikke til å reagere, nei?

Gammel 28-03-10, 16:05   #86
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Oi, dette var vanskelig. # 14 husker jeg, det mener jeg er Necessario.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 17:52   #87
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Innlegg nr. 1 er definitivt ikke Iset, nei.

Åkei, da. Men innlegg #2 tror jeg fortsatt er det.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 19:58   #88
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men "trua" fikk deg ikke til å reagere, nei?

Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 21:03   #89
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Utrolig vanskelig å gjette. Jeg var sikker på at #24 var Esme pga. "tsktsk", som jeg mener at Esme bruker flittig ( ), men jeg ser jo at andre har gjettet noe annet, så da blir jeg selvfølgelig i tvil.

Jeg gjetter også at #3 er Elinblu og #20 er era.

Gammel 28-03-10, 22:13   #90
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror nr 28 er Iset.

Gammel 28-03-10, 22:18   #91
Slettet bruker
Passiv

Standard

Innlegg 12 må da være Mim?
Esme på nr. 24.

Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 22:49   #92
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ødelegger selvsagt hele spenningen nå, men jeg tror nr 21 er rine.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 23:25   #93
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det der var ikke lett, liksom.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 00:05   #94
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Isj, jeg liker ikke å gjette. Men det er jo ikke noe morsomt hvis ikke folk gjetter, så jeg gjetter likevel, jeg:

#30: Heiko
#29: Iset
#24: Scarlett
#20: Era
#13: rine
#12: Mim
#5: torsk
#4: Tinetoff
#3: Elinblu
#2: Skremmern

Sist redigert av Skilpadda : 29-03-10 kl 00:41. Årsak: skrev feil!
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 00:37   #95
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

#2: Glitter
#3: Elinblu
#8: rine
#11: Nessie
#16: Smilefjes
#19: Joika
#21: 007
#22: Esme

Gammel 29-03-10, 01:39   #96
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg merker jeg har en tendens til å tolke mange av inleggene ironisk og da tror det er andre en de jeg ville trodd om de var ment alvorlig. Og blir litt redd for å tråkke på tær for jeg synes det er mange hylende morsomme innlegg, jeg har en tendens til å tro at halvparten er enten skremmern eller ac eller mim.... vel here goes jeg tror kansje:

#2 AC/skremmern
#10 mim
#12 mim
#18 Rine /skremmern
#21 007
#24 esme
#26 esme
#32 AC

Tror kansje osv på fler, tar det senere zzzzz nå.

Gammel 29-03-10, 02:07   #97
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nr 21 er rine!
Pokker heller - dere må da skjønne det?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 09:38   #98
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Hm la meg tenke. # 21 er 007, ikke sant? Ja det det være.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 10:04   #99
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det være en lærer som har skrevet 21, altså?
Skilpadda: Verken du eller jeg bruker a-endinger...
Ellers humrer jeg av at så mange tror at jeg har skrevet det sinte innlegget. Og kanskje jeg har det....:kryptisk:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 10:18   #100
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

The votes of the Tinetoff jury:

#2 Smilefjes
#3 Elinblu
#5 torsk
#7 Polyanna
#9 Kokosbolle
#10 Teofelia
#13 aC
#20 era
#23 007
#24 Scarlett
#25 Skilpadda

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:55.